یافتن پست: #دوست

mah3a
mah3a
من
عاشقانه دوستت دارم
و تو
عاقلانه طردم می کنی !
غرور تو
حتی از حماقت من هم احمقانه تراست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:09
+6
ronak
ronak
دوست داشتن همیشه گفتن نیست ،
گاه سکوت است
و
گاه انتظار ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:57
+5
مهسا
مهسا
این که بفهمی کسی که دوستش داری دیگه دوستت نداره سخته
اما سخت تر از اون اینه که بفهمی تمام اون مدت تظاهر به دوست داشتن میکرده!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:46
+7
mah3a
mah3a
چند روزه دل دیوونه
میگیره همش بهونه
آتیشم میزنه هر شب
جای خالیت توی خونه
دل من هواتو داره
دیگه طاقت نمیاره این
این دل همیشه گریون
مثل ابرای بهاره

کی تو رو دوستت داره قد یه دنیا
کی میخواد با تو باشه حتی تو رویا
دنبال جای پاهاته توی شنهای قشنگ و خیس دریا
نگو که رفتن تو سهم منه
دل من طاقت نداره میشکنه
نگو که باید جدا شیم
نگو قسمت من و تو رفتنه

کی تو رو دوستت داره قد یه دنیا
کی میخواد با تو باشه حتی تو رویا
دنبال جای پاهاته توی شنهای قشنگ و خیس دریا
نگو که رفتن تو سهم منه
دل من طاقت نداره میشکنه
نگو که باید جدا شیم
نگو قسمت من و تو رفتنه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:34
+7
مهسا
مهسا
شاید میان این همه \"نامردی\" باید شیطان را بستایم که\"دروغ\" نگفت ، جهنم را بجان خرید اما \"تظاهر\" به دوست داشتن آدم نکرد ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:31
+8
ali rad
ali rad
گر بهترین دوستم نیستی لااقل بهترین دشمنم باش

اگر بهترین غمخوارم نیستی لاقل بهترین غمم باش

فقط بهترین باش چون همیشه درخاطراتم میمونی

پس بهترین خاطراتم بهترین باش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:26
+1
nahid
nahid
اينجا زمين است ...
ساعت به وقت انسانيت خواب است !
دل عجب موجود سخت جانيست هزار بار تنگ مي شود ، مي شكند ، مي سوزد ، مي ميرد و باز هم مي تپد براي دوست....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 22:59
+5
nahid
nahid
كورش كبير : من براي متنفر بودن از كساني كه از من متنفرند وقتي ندارم ، زيرا گرفتار دوست داشتن كساني هستم كه مرا دوست دارند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 22:50
+3
benyamin
benyamin
تلخ ترین حالت جدایي روزي است که شیرین ترین لحظاتت با آنکه دوستش داري سپري شود بي خبراز اینکه فردا و فرداھا دیگر او را نخواھی دید...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:49
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
دنیا را بد ساخته اند ... کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد ... کسی که تورا دوست دارد ،
تو دوستش نمی داری ... اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد ... به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند ... و این رنج است ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:38
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ