یافتن پست: #دوست

soheila
soheila
تنهایی یعنی:
بهش بگی با تمام وجودم دوست دارم...
اون بگه: عجب غلطی کردم، باهات آشنا شدم ...
{-60-}{-31-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:24
+9
mitra
mitra
چقدر خوبه آدم یکی را دوست داشته باشه
نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه
نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره ، نه به خاطر اینکه تنهاست
و نه از روی اجبار بلکه
به خاطر اینکه اون شخص ، ارزش دوست داشتن رو داره...!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:15
+10
mah3a
mah3a
خیلی جالبه:
وقتی یه دختری یه پسری رو دوست داره هیچ کسی از این موضوع خبر نداره به جز خود دختره
ولی وقتی یه پسری عاشق یه دختری میشه همه ازین موضوع خبر دارن به جز خود دختره
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:53
+7
ALI SHABAN
ALI SHABAN
آهنگ اندی تو ماشین گذاشتم دوستم میگه اندیه ؟

پَـــ نَ پَـــ داریوشه,داره خودشو لوس میکنه بخندیم !
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:42
+4
mah3a
mah3a
برای خيانت
هــــزار راه هــســــت!
اما
هـيــچ کــــدام به انـــدازه تــــظـــاهـــر به دوست داشتن
کــثـيــف نـيـســـت !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:41
+4
ESmaEL
ESmaEL
{-35-}پیشاپیش سال نو رو به تمام دوستان گلم تبریک میگم.ایشالا سال خوبی داشته باشید {-26-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:33
+3
mah3a
mah3a
يه دوست پسرم ندارم که ......... اه حواسم نبود مگه من دخترم ؟!!
.
.
.
.
.
.
.
دکتر علي شريعتي هنگام اشتباه کردن :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:19
+3
mah3a
mah3a
آرزو دارم:خورشید، رهایت نکند

غم، صدایت نکند
ظلمت شام، سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند…
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:16
+4
mah3a
mah3a
دوتا جمله هست که میتونه خانوما رو خیلی ذوق زده بکنه:
1:دوست دارم !
2:هفتاد درصد تخفیف ..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:00
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
تنهایی یعنی:
بهش بگی با تمام وجودم دوست دارم...
اون بگه: عجب غلطی کردم، باهات آشنا شدم ...
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:55
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ