یافتن پست: #دوست

ronak
ronak
خسته ام...
از ...
از تـــــو نوشتن...!
کمی از خود می نویسم
این منم که
دوستت دارم...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:35
+10
ronak
ronak
گاهی فرار می کنمـــــــــــ

از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهــــــــــنگی که

خیلی دوستش دارمــــــــــــــــــــ ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:29
+8
ronak
ronak
می ترسم روزی که در آغوشم بگیری و

بگویی دوستم داری

دنیا تمام شود!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:05
+5
Behdad
Behdad
این بار تو بگو که “ دوستت دارم ”
نترس . . .
من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:43
+4
Behdad
Behdad
گاهی با خودم فکر می کردم بد ترین اتفاقی که برای کسی میتونه بیفته چیه که از اون بدتر دیگه نباشه؟

بی کاری ، بی پولی ، اعتیاد ، فقر ، نداری ، بدهکاری ، ورشکستگی ؟

بیماری، بستری شدن ، عمل جراحی و مریضی لاعلاج ؟

جنگ ، انفجار، تصادف،سوختن ، غرق شدن، سقوط از بلندی و قطع عضو ؟

سیل ،صاعقه ، آتش فشان ،زلزله و زیر آوار موندن؟

مرگ دوستان و عزیزان در جوانی و بی کسی؟

گرسنگی ، تشنگی ، دربه دری، تنهایی و غربت؟

دروغ ، فحش و دشنام شنیدن ، تهمت خوردن و بدنامی به ناحقی؟

خیانت ، جنایت، نامردی، دزدی و راهزنی دیدن؟

فراموش شدن، اسارت، زندانی شدن و ...

کمی که فکر می کنم می بینم ؛ همه اینها اتفاقاتی است که در زندگی هر کسی ممکن است پیش بیاید چیز دور از ذهنی نیست . بسیاری از اون ها جزوه زندگی ما هستند .من حاضرم همه را با هم داشته باشم ولی دوست نمک نشناس و بی معرفت ،بی شخصیت و پست صفت، مکار و حیله گر، نقش باز و هنرپیشه، بی مرام و نامرد نداشته باشم .
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/26 - 11:40]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:39
+6
Danial
Danial
در وصف محبوبترین تیم آسیا

پرسپولیس جاویدان

که دوستش دارم . . .
______________________________​__
پرسولیس می غرد

بر سر ابر کبود

آبیِ ه این آسمان سمبل نامردیست

مردمانش تیره

رنگ آبی شاد نیست

سقفی چرکین دارند

همه بر منزلشان

آتش طوفانی

می خورد بر جانها

می وزد بر دلها

سرخیه این دنیا

رستگاری اینجاست

لای این قرمزها . . .
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:29
+5
-4
نیوشا
نیوشا
دوستان شب بخیر
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 04:15
+11
نیوشا
نیوشا
دوستان آخرین شب جمعه همگی بخبر ما رفتیم لالا..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 03:10
+7
*vorojak*
*vorojak*
چه حکایتیست...
همه دوست دارند به بهشت بروندولی...
هیچ کس دوست ندارد بمیرد!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 02:13
+7
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
بر و بچ شیطونی نکنیدا
ما بریم لالا
شب بخیر....دوستون دارم
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1390/12/26 - 02:06]
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 02:04
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ