payam65
هیچکس مثل من قلبش تیکه پاره نیست..................هیچکس
payam65
دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافتم
پس دوستت دارم............
payam65
عاشق بودن
همان است که بدانی دیگری کامل نیست
بتوانی بخشهای نا زیبا را ببینی
بر بخش هایی که دوست داری تاکید کنی
و شادمانه هردو را بپذیری
saeed
To your enemy , forgiveness .
To an opponent, tolerance .
To a friend , your heart .
To yourself , respect .
Happy New Year
پیشنهاد عیدی نوروز :
برای دشمن خود : بخشش
برای رقیب : تحمل
برای دوستانت : قلبت
برای خودت : احترام
سال نو مبارک
ramin
ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﻬﺖ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ
ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺴﺘﺶ.
ﻫﺮ ﮐﺲ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﻫﺮﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ
ﺑﺎﺷﻪ ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﺮﺩ
milad
♥♥♥♥♥سال1390 داره تموم ميشه,يادت باشه زندگي كوتاهه" صادقانه عاشق باش, بدون كنترل بخند و هيج وقت از چيزى كه باعث خنده تو ميشه متاسف نباش, اينو به كسانى كه دوستشون داری و نميخواى از دستشون بدى بفرست♥♥♥♥♥
☺SAEED☻
اولین چیزی که به ذهنت میاد چیه؟
1 جذابه
2 خوشگله
3 جوشتیپه
4 دوست داشتنیه
5 مغروره
6 هم خوشگله هم جذاب
7 خوش اندامه
8 تو قیافس
9 یه تختش کمه
10 از دماغ فیل افتاده
11 اوسگله
12 3میزنه
13 خیلی لوسه
14 با نمکه
15 بداخلاقه
16بچه درس خونه
17 نظر خاصی ندارم
ronak
همیشه تو دلت گفتی :
این مگه با چند نفر دوسته که همیشه آنلاینه ؟
یک جمله همیشه یادت باشه
همیشه آنلاین ترین ها تنهاترینند . . .!
به سلامتی اونی که همیشه آنلاینه...
ey baba.............ch deli dari.........bkhiyal...ba bavare digaran chikar dari...........khodet kafi hasti
1390/12/26 - 17:53bikhial pesar 2nya 2ruze shad bash
1390/12/26 - 17:54شما حق داری همه دوستون دارن...................من چی؟
1390/12/26 - 17:55na baba bavar kon maram hichki doost nadare be khoda
1390/12/26 - 17:56hichkas to zendegie kasi nist bebine ch khabare..........hichkas
1390/12/26 - 17:57 ( لايک توسط 1 کاربر )