♥ نگار ♥
بر ما سالی گذشت
بر زمین گردشی دیگر
بر روزگاز حکمتی دیگر.
امید آنکه کهنه رفته ، نو همی آید به شادمانی.
بهارتون مبارک دوستای عزیزم
شاهین
به فتوالله میگن از قفل فرمونت راضی هستی میگه آره فقط سر پیچ اذیت می کنه
امید
نوروز آیین رفاقت را نگاهبانی می کند
که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
*سال نو و نوروز باستانی مبارک.
MARJAN
سال بسیار خوبی را برای همه دوستان ارزو میکنم ....شاد باشید
20+
1391/01/1 - 01:25
1391/01/1 - 11:48
1391/01/1 - 23:02 ( لايک توسط 1 کاربر )سلام عرض ادب
1391/01/5 - 13:31دوست پسر یا دوست دختر واژه های هستند که متصفانه تو ایران ی جوری بهشون نگاه می کنند و الا دوست خوب فرقی نداره پسر باشه یا دختر .
حس انسان دوستی میگه همه را باید دوست داشت اما هر کسی به اندازه ارزشش .