payam65
دوستان 5 شنبه آخر سال خیلیا دیگه تو سال جدید کنارمون نیستن خواهشن 1 دقیقه به احترام رفتگان سکوت کنیم
آخرین ویرایش توسط
payam65 در [1390/12/25 - 23:44]
benyamin
فرشته ها هميشه وجود دارن اما بعضي وقتا چون بال ندارن بهشون ميگن دوست ، تقديم به فرشته بي بالم كه به داشتنش مي بالم.
Mitra Mohebbi
دانشجوی عزیز
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم
چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدار تو استاد !
mah3a
دوست داشتنَت
گنـــــــــــاه باشد
يا اشتــــباه
گناه مي كنم ، تـــــو را
حتــــــي به اشتباه.....!
ali rad
چقدر حقیرند مردمانی که:
نه جرات دوست داشتن دارند
نه اراده دوست نداشتن
نه لیاقت دوست داشته شدن
و نه متانت دوست داشته نشدن!
...با این حال؛مدام شعر عاشقانه می خوانند!!
mah3a
وصیت نامه حسیـن پنـاهی........روحش شاد
قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم. بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشتنگاری قرار دهید.به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند.عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است.بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند. شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.در مجلس ختم من گاز اشکآور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم.
payam65
دوستان من صبح از یک خانمی خواستگاری کردم جواب منفی داد
اول خیلی ناراحت شدم ولی حالا..................