یافتن پست: #دوست

payam65
payam65
دوستی با هرکه کردیم خصم مادر زاد شد
آشیان هرجا که کردیم لانه صیاد شد
آن رفیقی را که با خون جگر پروردمش موقع مزگ امد و جلاد شد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:58
+4
نیوشا
نیوشا
در ترول
خوراک من بود در یک جمع دوستانه :)))
کیا اَ این کارا زیاد میکردن ؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:57
+6
payam65
payam65
دوست داشتن کسی که دوست نداره
مثل بغل کردن کاکتوس میمونه هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر تیکه پاره میشی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:42
+4
مهسا
مهسا
همیشه از خوبی های دوستت برای خودت یه دیوار بساز ، اگه روزی بدی دیدی فقط یه آجر کم کن ، بی انصنافیه که دیوار رو خراب کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:31
+9
payam65
payam65
امرور به خانم که خیلی دوستش داشتم پیشنهاد ازدواج دادم
در حالی مشتاقانه منتظر جوابش بودم
بهم گفت....نه....نه
وای نگفت چرا{-43-}{-43-}
آخرین ویرایش توسط payam65 در [1390/12/25 - 16:12]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:12
+5
siavash
siavash
به سلامتي خودم كه كسي منو ادد نميكنه چون پسرم!!!
به سلامتي خودم كه حتي حتي حتي دوستاي نزديكم منو لايك نميكنن چون پسرم!!!
به سلامتي خودم كه تا حالا زير هيچ كدوم از عكسام ننوشته سو نايس چون پسرم!!!
به سلامتي همه كه به دليل اينكه پسرن زير هيچ مطلبي و عكسي كه ردي از پسرا باشه لايك نميكنن و نظر نميدن!!!
16 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:57
+5
ramin
ramin
خداوندا
از بچگی به من آموختند همه را دوست بدار
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:53
+6
manDana
manDana
اگر از دوست خود جدا شدی ،

مبادا که بر جدایی اش افسرده و غمین گردی ،

زیرا آنچه از وجود او در تو دوستی و مهر برانگیخته است ،

ای بسا که در غیابش روشن تر و آشکارتر از دوران حضورش باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:38
+3
ramin
ramin
میدونی نهایت دوست داشتن کیه؟
وقتی همیشه به یاد کسی باشی که هیچوقت به یاد تو نیست {-60-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:13
+7
ramin
ramin
زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:06
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ