یافتن پست: #دوست

مهسا
مهسا
دلیل تنهایی مان اینست ای دوست ، دلمان پیش کسی است که حواسش پیش ما نیست و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:58
+7
payam65
payam65
موفق ترین دختر وپسر کسایی هستن که همدیگرو عاشقانه دوست داشته باشن
بدونه اینکه از گذشته حرفی بزنن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:56
+2
behzad
behzad
شب همتون قشنگ. مرسي از همه دوستان عاشق دقايق با شما بودنم
{-41-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:43
+3
مهسا
مهسا
تا حالا دقت کردین لذتی که در کشیدن چک هست در پاس کردن چک نیست ؟
.
. تا حالا دقت کردین با حال ترین لحظه دنیا خندوندن دوستاتون در حالی که دارن آب مینوشه
.
تا حالا دقت كردين لذتي که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست, تو زدنش به چوب لباسي‎ ‎نيست !
{-36-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:35
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
روزگاریست همه عرض بدن می خواهند# همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند# دیو هستند ولی مثل پری می پوشند# گرگ هایی که لباس پدری می پوشند# آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند# عشق ها را همه با دور کمر می سنجند# خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد# عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد....
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:15
+4
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫یه جایی باید دست آدما رو بکشی , نگهشون داری , صورتشون رو میون دستات محکم بگیری , یه تکون محکم بهشون بدیو بگی :
ببین
کُره بز
من دوسِت دارم , چرا نمی فهمی ؟!
آخه به چیت مینازی که داری اینجوری شلنگ تخته میندازی اُلاغ ؟!
... کی می تونه تو رو به اندازه من دوست داشته باشه لامصب ؟!
ولی میخوای بازم بری ؟!
باشه , برو به سلامت
برات آرزو می کنم یه روزی یه جایی تو زندگیت یاد این لحظه بیفتی ,یاد روزهایی که دنبالت دویدم و فرار کردی , روزهایی که گریه کردم و خندیدی , روزهایی که منو عشقمو به تمسخر گرفتی ...
آرزو میکنم یه جایی از زندگیت بدجوری منو کم داشته باشی
اون روز حالِ امروز منو میفهمی
حالا برو ببینم میتونی خوش باشی
اون روز حال و روزت دیدنیست .‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:53
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
از حقیقت های تلخ خسته ام..! یك دروغ شیرین بگو..بگو دوستت دارم
18 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:44
+3
Behdad
Behdad
شبخیر دوستان عزیزم
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/24 - 23:13]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:03
+5
mah3a
mah3a
میگن اگه می خوای عیب و ایراد یه دختر رو بفهمی برو پیش دوستاش ازش تعریف کن !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:30
+6
مهسا
مهسا
دايناسوره به دوست دخترش ميگه مياي بريم سينما …ميگه نه!… مياي بريم شام.. ميگه نه! ..مياي بريم خونمون… ميگه نه!….. دايناسوره ميگه … به درک خوب همين کارا رو کردي نسلمون منقرض شد ديگه{-20-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:04
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ