یافتن پست: #دوست

☺SAEED☻
☺SAEED☻
نميدانم دوستت دارم چه واژه عجيبيست که هرکس ميگويدعاشق تر ميشود و هرکه ميشنود بي تفاوت تر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 14:19
+4
محمد
محمد
هنر نمایی دختری با ردپا روی برف!

در چند هفته گذشته هنرمندی به نام سونیا هنریچد به کمک پنج تن دیگر از دوستانش توانستند یک اثر هنری بر روی برف ایجاد کند. نکته جالب در مورد این اثر این است که تمام آن به وسیله قدم زدن و رد پا ایجاد شده است.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 13:13
+4
فرزاد
فرزاد
سلام به دوستان گلم الهی فداتون بشم شمارمو گذاشتم اگه دوست داشتید زنگ بزنید.09395851641
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:15
+2
-2
mah3a
mah3a
وقتی یه آدم میگه هیچکس منو دوست نداره ، منظورش از هیچکس یک نفر بیشتر نیست . . . همون یه نفری که واسه اون همـــه [!] !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:09
+4
tamanna
tamanna
روزگاریست همه عرض بدن می خواهند* همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند* دیو هستند ولی مثل پری می پوشند* گرگ هایی که لباس پدری می پوشند*آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند* عشق ها را همه با دور کمر می سنجند* خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد* عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد - بابا ايول به من _
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:46
+7
benyamin
benyamin
می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری
فکرشو بکن…
اگه با خدا دوست بشی ، چه زیبا شکل می گیری . . .‏
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 02:03
+1
Behdad
Behdad
“دوستت دارم”
تکیه کلام تو بود
من بی جهت به آن تکیه داده بودم…!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:52
+5
payam65
payam65
عشق از زندگی برتر است و دوست داشتن از عشق
و من هرگز خود را تا بلند ترین قله های عشق پایین نخواهم آورد
چون تو را دوست دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:35
+2
payam65
payam65
کسی را که دوستش داریم مارا دوست ندارد وکسی که دوستمان دارد دوستش نداریم
وکسی که ما اورا دوست داریم واو هم مارا دوست دارا هرگز به هم نخواهیم رسید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:03
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
تو را دوست دارم بدون این که علتش را بدانم

محبتی که علت داشته باشد یا احترام است، یا ریا . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:58
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ