یافتن پست: #دوست

Behdad
Behdad
دوست دختر دوستم یجا دیدم دوید سمتم خوشحالی کرد اروم گفت تابلو نکن! بعد یه پسره اومد جلو سلام علیک...
گفت دوست پسرم عشقمه....
بعد sms دادم یعنی چی؟ گفت مگه هرکی خونش tv داره سینما نیمره!!!!!!!!!!!!!

سلامتی همه با مراما با وفا ها
همه اونایی که حرف و عملشون یکیه
همه اونایی که گربه و گربه صفت نیستن
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:02
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
به سلامتی اون پسری که تو پادگانه و موقع شام ، داره به به دوست دخترش فکر میکنه ،
ولی دختره داره شام رو با یه پسر دیگه تو رستوران میخوره!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:40
+5
ronak
ronak
ما که میترسیم از هجرت دوست
کاش میدانستیم روزگاری که بهم نزدیکیم چه بهایی دارد
کاش میدانستیم حس دلتنگی هر روز چه دلیلی دارد...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:35
+7
مهسا
مهسا
ون دوست دشمنی کرد دیگر چه می توان گفت

با یار ناجوانمرد دیگر چه می توان گفت

با محرمان غمناک با همرهان ناشاد

با همدمان دم سرد دیگر چه می توان گفت

با بدقمار بدنرد با بد رگان نامرد

با رهزنان بی درد دیگر چه می توان گفت

مردانگی چو شد ننگ

بر مرد عرصه شد تنگ

فهلی چو خاری آورد

دیگر چه می توان گفت

در شهر خالی از مرد

با خاطری پر از درد

شبرو شب است و شبگرد

دیگر چه میتوان گفت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:34
+6
siavash
siavash
یکی از دوستان که مدتی پیش به عنوان مدرس در یکی از دانشگاه ها مشغول به کار شده بود از خاطرات دوران تدریسش نقل میکرد:

سر یکی از کلاس هایم توی دانشگاه ، دختری بود که دو ، سه جلسه اول ،ده دقیقه مانده بود کلاس تموم بشه ، زیپ کوله اش رو میکشید و میگفت :

استاد ! خسته نباشید !!!

البته من هم به شیوه همه استاد های دیگه به درس دادن ادامه میدادم و توجهی نمی کردم!

یه روز اواخر کلاس زیر چشمی میپاییدمش ! به محض این که دستش رفت سمت کوله ، گفتم :

خانوم !!! زیپتو نکش هنوز کارم تموم نشده !!!!!

همه کلاس منفجر شدن از خنده ،

نتیجه این کار این بود که دیگه هیچ وقت سر کلاس بلبل زبونی نکرد!!!!

هیچ وقت هم دیگه با اون کوله ندیدمش توی دانشگاه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:19
+4
مهسا
مهسا
من زنم، آزادم

هنوز نفس میکشم،

غریبه نیستم، نفس‌هایم را خفه نکنید،

بر سرم حجاب مالکیت ...نکشید،

عروسک نیستم...

طاقچه‌ای هم نیست که بر سر آن بنشینم که نگاهم کنید...

بازی‌های بی‌ محتوای زن و مرد تمام شد...

اگر پا به پا نمیایی‌...

دست به دستم نکن...

دوستم داشته باش برای آنچه که هستم،

نه آنچه که تو می خواهی‌.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:19
+5
ronak
ronak
گفتنِ "دوستت دارم " نظر لـــــطـــــــــــفـــم نبود !!

نظرِ دِلـــــــم بود .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:16
+5
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دوست دختر آدم مثل آدامسه
1:داشتن یه بسته آدامس بهتر از یه دونه ادامسه
2:فراموش نکن پایان هر آدامسی سطل زباله است پس برای هیچ آدامسی قیمت زیادی نده
3: آدامسه نیمه خورده کسی رو نخور
4: جویدن طولانی مدت آدامس جز بی مزه شدنش حاصلی نداره
5: حسرت آدامسی که دور انداختی نخور
6: ازدواج مثل قورت دادن آدامس میمونه هیچ آدم عاقلی آدامسشو قورت نمیده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:04
+3
ali rad
ali rad
چقدر خوبه ادم یکی

را دوست داشته باشه

نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه

نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره نه به خاطر اینکه

تنهاست و نه از روی اجبار بلکه

به خاطر اینکه اون شخص

ارزش دوست داشتن رو داره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:55
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلام خدمت همه دوستای خوبم
طبق لطفی که ادمین عزیز به من داشتن از این به بعد ادمین این پیج من هستم
خوشحالم در خدمت شما هستم
فدای همتون
سعید {-35-}{-41-}{-49-}{-23-}
آخرین ویرایش توسط SaeedMoradi در [1390/12/24 - 20:47]
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ