یافتن پست: #دوست

Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دوست رشتیه بهش می گه چه بچه خوشگلی داری - می گه حالا یک کاری برای ما کردی هی منت بذار
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:57
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
هوس بازان کسی را که زیبا میبینند دوست دارند اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می ببنند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:36
+8
ramin
ramin
چه قدر دوست داشتم تمام دلتنگی های این روز ها را با كسی تقسیم می كردم ، و یا كسی بود برای گوش دادن و درد دل كردن ، بماند كه آنقدر فاصله زیاد شده كه هرچه فریاد می زنم گویا صدایم را نه تو می شنوی و نه هیچ كس دیگر ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:35
+6
ramin
ramin
دیدی تا حالا اگر کسی رو دوست داشته باشی دلت نمیاد اذیتش کنی؟ دلت نمیاد شیشه دلش رو با سنگ زخم زبون بشکنی؟ دلت نمیاد ازش پیش خدا شکایت کنی حتی اگر بره و همه چیزو با خودش ببره
18 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:30
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
مهمه كه بتونی دختری رو پیدا كنی كه باباش پولدار باشه، دختری كه خوش تیپ باشه، دختری كه دوستت داشته باشه............ ......... ......... . ولی مهم تر از همه اینه كه این 3 تا دختر نباید همدیگر رو بشناسن
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:00
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟ قلبم جواب داد: کار من تامین خون بدنه سوالای چرت و پرت از من نپرس !"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 17:54
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
سلام ب همه اقایون و خانومهای تر گل ورگل و دوست اشتنی
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 17:45
+4
مهسا
مهسا
به دوران کودکیت برگرد
کودک که بودی از زندگی چه میدانستی؟
نگاهت معصوم و خندهای کودکانه ات از ته دل
بزرگترین دلخوشیهایت داشتن اسباب بازی دوستت،پوشیدن گفش بزرگترها
و حتی خوردن یک تکه کوچک شکلات
بچه که بودی حسادت،کینه و نفرت در قلب کوچکت جایی نداشت
دوست داشتنت پاک و بی ریا
بخشیدنت با رضایت
چاره ی ناراحتی ات یک لحظه گریستن
و این پایان تمام کدورتها بود
می خندیدی و در دنیای خودت غرق می شدی!
چه شد؟ بزرگ شدی...؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:56
+8
ronak
ronak
دوست داشتَنت

معادله اي ست كه ،نفس هايَم را

اثبات مي كند!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:40
+5
مهسا
مهسا
كاش میشد لاغر کنم خیلی لاغر...
بیست کیلو بشم!
ده کیلو بشم!
نه! ... ...
سنگینه براش...
پنج کیلو شم ...


تا دوباره برم رو " پاهای مــامــانم " بخوابم

مادرم دوستت دارم{-41-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:34
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ