یافتن پست: #دوست

☺SAEED☻
☺SAEED☻
با آرزوی : 12 ماه شادی. 52 هفته پیروزی . 365 روز سلامتی . 8760

ساعت عشق.525600 دقیقه برکت .3153000 ثانیه دوستی . پیشاپیش

سال نو بر همه شما عزیزان مبارک:
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:18
+6
ramin
ramin
بچه ها شب خوبی داشته باشید
دوستون دارم {-41-}{-41-}{-22-}
آخرین ویرایش توسط ramins در [1390/12/24 - 20:09]
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:08
+7
ronak
ronak
تجاوز يعني تو تاکسي خانوم بغل دستي از نوع نشستن يک مرد
احساس راحتي نکنه
تجاوز يعني دختري به خاطر ترس از نگاه هرزه يک مردتو گرماي تابستون
مجبور شه مسیری رو بدوه
تجاوز يعني دوستت دارم گفتنت هزار تا معني بده
تجاوز يعني ويران کردن کاخ آرزوهاي يک زن
تجاوز یعنی به قیمت عشق زن را با تن سنجیدن
تجاوز یعنی اسمش را دوستی ساده گذاشتی و دختری به نام دل عشقش دانست...
تجاوز یعنی به جرم پاک بودن ترد شدن
بله تجاوز تنها به معني به زور هم آغوش شدن نيست
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:51
+7
ramin
ramin
همیشه روزهایی هست که، انسان در آن، کسانی را که دوست می داشته است، بیگانه می یابد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:51
+6
شاهین
شاهین
گوشه ای از زخم دل فتوالله خان
دیشب رفتم استخر, بعد از شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم ۴ تا میس کاله ۶ تا اس ام اس از دوس دخترم:
اس ام اس ۱: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟
اس ام اس ۲: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی.
اس ام اس ۳: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم وتو!
اس ام اس۴: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟
اس ام اس ۵: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت. گمشو برو پیش همون دختر عموی…
اس ام اس۶: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت سعید دو ماهه رابطه داریم…. بای
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:42
+5
ronak
ronak
من دیوانه وار دوستش دارم

و او دیوانه وار طردم می کند

ما هر دو جنون را به نهایت رسانده ایم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:42
+8
مهسا
مهسا
@asall مثل آن است که شاهرگ احساسم را زده باشی...

بند نمی آید...

دوست داشتن ات....
{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:41
+10
ronak
ronak
همیشــ ـه ...
از پشت بغــ ـل کـردنـت را دوستـــــ ــ ـ تـر داشتــ ـه ام!
همین که عطر تنت دیوانه ام کنـــ ـد
مــــ ـرا بس است...
دیگر تــــوان حمــــ ـل زنجیـــ ـر سنگیـــ ـن نگــ ـاهت را نــــ ـدارم !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:39
+8
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
هرگزنگران اینکه قلب مردی را شکسته ای نباش ، در بدترین حالت فقط کمی رگ به رگ شده است و یک روز بعد مثل ساعت کار میکند.
"دوست دختر دکترشریعتی"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:34
+6
ronak
ronak
اگــــه یه روزی یکـــــی بهت گفت دوستت دارم
بدون داره حرف مفت میــــزنه ,
مگــــه نفـــر قبلـــــی هـــم همینـــو نگفـــته بود ؟!
کجـــــاست حالا؟!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:01
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ