یافتن پست: #راه

ronak
ronak
بابا فکر بد نکنید . راه های بهشتو نشونش میده
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:25
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
خلاقیت به این میگن :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 21:14
+13
zahra
zahra
اين همسايه روبرويي يه زن و شوهر جوونن ، خيلي شادن ، عاشقن به معناي واقعي . تا حالا زوج اينجوري خوشبخت نديدم. مثلن صبح كه از خواب بيدار ميشن ، اول يه سِري دنبال‌بازي مي‌كنن عين بچه ها ! بعد پسره آماده ميشه بره سركار ، درو باز ميكنه، كلاه كاسكت رو سرشه ، لقمه‌ي نون و كره‌شم دستشه . دختره مياد تا دم در، بازم ميگن و مي‌خندن. يا يه وختايي صداي دختره مياد تو راهرو ، جيغ مي‌كشه كه : صـــبر كن منــــــــــ...ــــــم بيــــــــــام. بعد ميپره ترك موتور و ميرن. همسايه‌هاي ديگه ميگن اينا چرا اينقدر خل و چلن؟ ولي من ميگم عاشقن . عين تو فيلما . دلم مي‌خواد يه روز بهشون بگم سلام خوشبختا...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:30
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
اگه پسرا 1000 راه برا دروغ گفتن دارن :) . . . . . . . . . . . . . دخترا 1001 راه برا مچ گرفتن دارن ....:
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:27
+8
-1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
شده يه چيزي تو دلت سنگيني كنه....؟؟؟ خيلي سخته ادم كسي رو نداشته باشه... دلش لك بزنه كه با يكي درد دل كنه ولي هيچكي نباشه... نتونه به هيچكي اعتماد كنه هر چي سبك سنگين كنه تا دردش رو به يكي بگه ... نتونه اخرش برسه به يه بن بست ... ... تك وتنها با يه دلي كه هي وسوسش مي كنه اونو خالي كنه ... اما راهي رو نمي بينه سرش روكه بالا مي كنه اسمون رو مي بينه به اون هم نمي تونه بگه... اخه خيري از اسمون هم نديده مگه چند بار اشك هاي شبونش رو پاك كرده...؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:25
+7
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تاکسي دربست گرفتم وسط راه ميگه پس مسافر نزنم ديگه! پ نه پ ي 6 تا مسافر ديگه بزن متاع مرغوبه دسته جمعي بريم تو فضا
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:25
+2
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
اگه پینو کیو مجری اخبار ایران می شد بینی اش از کهکشان راه شیری هم فراتر می رفت..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 23:12
+5
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
یک بشکه بخرید، دو تا ببرید با خریدن هر بشکه نفت، یک دستگاه سینمای خانگی هدیه بگیرید {راهکارهای وزارت نفت برای دور زدن تحریم‌ها}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 23:08
+5
حمید
حمید
اين روزها دختر و پسرها از عشق و دوستي هيچ نفعي نمي برند اونهايي كه منفعت مي برند: رستوران ها كافي شاپ ها ايرانسل و همراه اول هستند!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 21:13
+4
حمید
حمید
يادش بخير ما بچه بوديم، يه دستمال كهنه اي، لنگ ماشيني چيزي پيدا مي كردن مي ذاشتن لاي پامون بقچه مي كردن تا يه هفته بعد بازش كنن. الان پوشك زدن واسه بچه با خروجي هوا از هر دو طرف، 8 لايه محافظ، ويتامينه، همراه با عصاره مالت، ايربگ، كروز كنترل، سنسور عقب، تهويه مطبوع، با ال سي دي... خلاصه فول آپشن ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 21:05
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ