یافتن پست: #راه

ALI SHABAN
ALI SHABAN
اجرای اركستر سمفونيك تهران به رهبري نادرمرتضي پور :: دیدگاه ::
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:23
+3
مهسا
مهسا
همین مسیر را مستقیم بروی می رسی به دو راهی ، یک راه به من ختم می شود ، آن دیگری به ختم من !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:06
+2
gamer
gamer
از بالا در دارم میام تو خونه بابام از راه رسید میگه باز تو کلید یادت رفت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم آمادگی جسمانیمو تست میکنم امشب میخوایم بریم سرقت!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 19:38
gamer
gamer
زنگ زدم چاه باز کنی ، طرف میگه چاهتون گرفته ؟ میگم پ نه پ غذا پریده گلوی همسایمون زنگ زدم راه کار بپرسم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 19:27
elahe
elahe
در جوانی آنگاه که رؤیاهایمان با تمام قدرت درما شعله ورند خیلی شجاعیم ولی هنوز راه مبارزه را نمی دانیم، وقتی پس از زحمات فراوان مبارزه را می آموزیم دیگر شجاعت آن را نداریم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 18:37
+2
elahe
elahe
نه من آنم که ز فيض نگهت چشم بپوشم نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی در اگر باز نگردد ، نروم باز به جايی پشت ديوار نشينم ، چو گدا بر سر راهی کس به غير از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی باز کن در ، که جز اين خانه مرا نيست پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 18:27
+1
elahe
elahe
خط مستقيم نه تنها در هندسه ، بلكه در اخلاقيات هم كوتاه ترين راه است !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 18:24
+1
sasan pool
sasan pool
امروز سراغ عشق خودم میریم من خیلی عشق دارم چی کار کنم دیگه.این بار در مورد دوج چلنجر میگم خدمت دوستان.به دیدگاه توجه کنید + عکس.
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 18:10
sasan pool
sasan pool
سسسلللللللاااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممم.ساسی آمده .آب زنید راه را حین که ساسی میرسد.{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-44-}{-44-}{-44-}{-44-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 17:58
+2
رضا
رضا
حدّ پروازم نگاه توست بالم را نگیر
سهم‌ام از شادی تویی با اخم حالم را نگیر
راه سخت و سبز بودن با تو را آسان نکن‌
جاده‌های پیچ در پیچ شمالم را نگیر
کیستی‌؟ پاسخ نمی‌خواهم بگویی هیچ‌وقت‌
لذّت درگیری حل سؤالم را نگیر
من نشانی دارم از داغ تو روی سینه‌ام‌
با همین بازیچه‌ها سر کن‌، غزالم را نگیر
زندگی تنها به من قدر تو فرصت داده است
بیش از این‌ها خوب باش از من مجالم را نگیر
خسته از یکرنگی‌ام می‌خواهم از حالا به بعد
تا ابد پاییز باشم‌، اعتدالم را نگیر
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 17:41
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ