یافتن پست: #راه

رضا
رضا
تنها غمگین نشسته با ماه در خلوت ساکت شبانگاه اشکی به رخم دوید ناگاه روی تو شکفت در سرشکم دیدم که هنوز عاشقم آه * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 19:49
+2
-1
ebrahim
ebrahim
اگه دیدی طرف مقابلت باهات راه نمیاد شک نکن خسته است! چون داره با یکی دیگه چهارنعل میتازه...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 19:29
+2
Pedram
Pedram
براي كسي كه آهسته و پيوسته مي رود هيچ راهي دور نيست{-14-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:20
+2
ronak
ronak
پسرها نمی‌توانند ۱- با داشتن هیکلی ضایع تیشرت تنگ نپوشند و فیگور نگیرند! ۲- از کلاس پنجم دبستان صورتشون رو سه تیغه نکنند و after shave نزنند! ۳- پس از یافتن اولین مو در پشت لب احساس مردانگی نکنند و به فکر ازدواج نیفتند! ۴- در میهمانیها و محافل خانوادگی احساس بامزگی نکنند و چرت و پرت نگویند! ۵- ادعای با مرامی و با معرفتی و با وفایی و غیره نکنند! ۶- کت و شلوار صورتی با بلوز زرد نپوشند و کراوات قهوه‌ای نزنند! ۷- احساس با غیرتی نکنند و راه به راه به آبجی کوچیکه گیر ندهند! ۸- از ۹ سالگی پشت ماشین باباشون نشینند و پدر ماشین رو در نیارند! ۹- چرت و پرت نگند و از خودشون تعریف نکنند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 00:50
+1
-1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
سر کلاس راهنمایی رانندگی نشسته بودم .کلاس گرم بود و همه خیس عرق شده بودند . به مسئول کلاس میگم : ببخشید خانم میشه کولر رو روشن کنید میگه :گرمه. گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ هممون از خجالت خیس عرق شدیم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 22:52
تنها
تنها
اینروزا دختر و پسرها از عشق و دوستی هیچ نفعی نمیبرند اونایی که منفعت میبرند: رستورانها کافی شاپها ایرانسل و همراه اول !!{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 21:15
+4
رضا
رضا
گذر عمر طی شد این عمر تو دانی به چه سان ؟ پوچ و بس تند چنان باد دمان همه تقصیر من است این و خودم می دانم که نکردم فکری.............
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 12:41
+3
sasan pool
sasan pool
نمردیم یک 20 توی دانشگاه گرفتیم.آخرین بار که 20 گرفتم مال دوران راهنمایی بود.خوبه کامروا شدم ناکام از دنیا نمیرم.توی علامیه میزنن جوان کامروا. =))
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 12:19
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ