AmiR
شب همه دوستانم بخیر آرزوی خوشبختی برای همتون دارم
ببببببببببببببببببببببوس شب خوش عزیزانم
*elnaz* *
اصلا یارو عصبیم کرد دیگه حال پست ندارم.........................................
♥ نگار ♥
باید کســی باشد...
برای دوســ♥ـت داشتن
کسی باشد که وقتی تمامت را
گوشه ای گم میکنی
بیاید،پیدایت کند
و برایت یک لالایی بخواند
بعد که بیدار شدی ببینی
دارد آرام آرام شعری را که
دوست داری زمزمه می کند
ببینی برایت
چند شاخه رُز گذاشته کنار دو لیوان
آب اناری که هیچ ربطی به تابستان ندارد
اما....
او که کاری به این کارها ندارد
چون می داند تو چه دوست داری و چه نه!!!
باید کسی باشد.... باید باشد....