یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا پسرایی که ریشتون نصف و نیمه در اومده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نمیخواد ته ریش بزارین !!!
دستتون درد نکنه
ومن ا... توفیقم نمیخواید :))))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 15:20
+3
saman
saman
آدم های ساده را دوست دارم.
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند.
همان ها که برای همه لبخند دارند. همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند.
آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد؛ عمرشان کوتاه است.
بسکه هر کسی از راه می رسد یا ازشان سوء استفاده می کند یا زمینشان می زند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد.
آدم های ساده را دوست دارم.
بوی ناب “آدم” می دهند…

(نجیب زاده)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 15:04
+3
saman
saman
ﺩﻳﮕﺮ ﺩﻳﺮ ﺍﺳﺖ!
ﺧﻴﻠﯽ ﺩﻳﺮ!
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻳﺎﺩﺕ ﺑﻴﺎﻓﺘﺪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﯼ …
ﺩﻳﮕﺮ ﺩﻳﺮ ﺍﺳﺖ!
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﻋﺎﺷﻘﻢ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﯼ
ﺩﻳﮕﺮ ﺩﻳﺮ ﺍﺳﺖ !
ﻭ ﺩﻳﺮ ﻳﻌﻨﯽ ﺣﺎﻻ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﻳﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ
ﺣﻀﻮﺭﺕ
ﺧﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻡ …
ﺩﻳﺮ ﻳﻌﻨﯽ ﺣﺎﻻ
ﻛﻪ ﺁﺭﺍﻣﻢ ﺑﯽ ﺗﻮ,
ﺩﻳﺮ ﺁﻣﺪﯼ !

(نجیب زاده)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 14:55
+3
saman
saman
برای تا ابد ماندن باید رفت:
گاهی به قلب کسی…….
گاهی از قلب کسی…..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 14:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
قابل توجه دخترا(خودمم دخملما!)
شمایی که هی به پسرا گیر میدید ابروشونو برداشتن و مو رنگ کردن و...
منم به شما میگم چه وضعشه آخه مانتو میپوشید اندازه تی شرت پسرا آستیناتونم که تا میکنید تا بازوتون انگار دارید میرید جنگ شال و روسریتونم که قوربونش برم دو دقه یه بار از سرتون می افته!
اول خودتونو درست کنید بعد به پسرای بیچاره گیر بدید!
.
.
.
دختراخانما نیاید دنبالم لهم کنیدا!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:45
+2
saman
saman

دست همیشه برای زدن نیست ….


کار دست همیشه مشت شدن نیست …..


دست که فقط برای این کار ها نیست …..


گاهی دست میبخشد …..


نوازش میکند ….. احساس را منتقل میکند …..


گاهی چشمها به سوی دست توست …..


دستت را دست کم نگیر ……!

(نجیب زاده)

دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:42
+2
saman
saman

شب اما برای من است،
وقتی فکر می‌کنم این وقتِ شب
مگر چند نفر بیدارند؟
و از میان آنانکه بیدارند،
مگر چند نفر به تو فکر می‌کنند؟
و از میان آنانکه که بیدارند و به تو فکر می‌کنند،
مگر چند نفر می‌توانند،
صبح فردا شماره‌ات را بگیرند،
و این شعر را برایت بخوانند؟


[لیلا کردبچه/ کلاغمرگی]




دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اهای پسرایی که شیکمتون شیش تیکست و ته ریش دارین خلاصه ختم همه خوشتیپایین....
.
.
.
.
.
.
.
..
.

ایول کارتون درسته شمارتونو بزارین بیشتر با هم اشنا شیم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره برای اولین بار می خواست خرید اینترنتی کنه …

.
.
الان دو روزه کارت عابر بانکش گیر کرده توی سی دی رام !!! :|پسره دیگه خخخخخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:12
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


ایـن گلــویـم را هـر از گــاهــی بــایـد ... بتــراشمـ تــا بـرای دلتنگـی هــایــ تــازه جــا بــاز شـود ... دلتنگــی هــایـی کــه مـی تــواننـد آدمـ را خفــه کننــد


دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 12:24
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ