یافتن پست: #رای

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دوستان لطفا توجه کنید که الان اخبار اعلام کرد که
بخاطر گرمای بی سابقه یک نوع ویروس چشمی خطر ناک شیوع پیدا کرده
برای جلوگیری از ابتلاع به این ویروس بطور مداوم دست ها رو با صابون مایع
و پلک هارو با شامپو بچه رقیق شده شستشو بدید
با امید به اینکه هیچکسی به این بیماری مبتلا نشه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:43
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:40
+3
saqar
saqar
در CARLO

بعضی آدمها حرفهایی می زنند که شنونده دوست دارد بشنود، حتی اگر آن حرفها دروغ و نادرست باشد. مردم اسم این آدمها را گذاشته اند " با سیاست". ولی من اسمشان را گذاشته ام " آدمهای کثیف".


بعضی آدمها همیشه راست می گویند و صداقت از خشنودی طرف مقابل برایشان مهم تر است. مردم به این آدمها می گویند" ساده" . ولی من اسمشان را گذاشته ام " آدمهای سالم".


در اینجا که ما زندگی میکنیم "آدمهای سالم" چندی است که کمرنگ شده اند و نقش "آدمهای کثیف" روز به روز پر رنگ تر می شود، شاید دلیلش خود ما باشیم. شاید چون راه را اشتباه گرفته ایم.


 بعضی آدمها باران را احساس می کنند بقیه فقط خیس می شوند...

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:31
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:24
+3
saqar
saqar
در CARLO

اگرچه هنوز همه ی اون دلایلی که به خاطرشون یک ارتباط گمشده ی پاک رو رها کردم،


کاملا بر طرف نشده اما برای من همینقدر که زیر سقف خانه ام آرامش کبوتری در لانه


را حس می کنم کافیست. از همه ی شما که بودن کم حوصله ام را اینجا تحمل


می کردید بسیار ممنونم.ساغر

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:00
+3
saqar
saqar
در CARLO

 ضمن قبولی طاعات و عبادات ...


متاسفم واسه پسرایی که شب قدر, تو حیاط امامزاده و سرمزار شهدا هم پیس  پیس کردن و تیکه انداختنو ول نمی کنن و هم چنین متاسفم واسه دخترایی که این مراسماتو با عروسی اشتباه می گیرن! متاسفم واسه مردمی که میان احیا می گیرن و حیاط امامزاده رو پر می کنن از ظرف یه بار مصرف و روزنامه هایی که روشون نشستن, درسته ما تو جهان سوم به دنیا اومدیم ولی حداقل می تونیم سعی کنیم که جهان سومی نباشیم به قول دکتر شریعتی" روستایی بودن عیب نیست, روستایی ماندن عیب است" مردم ما فقط بلدن غر بزنن همین!


متاسفم واسه این برادرامون(!!) که اینجور شبا کلی تریپ برمیدارن و بی سیم می گیرن دستشون و هی از اینور میرن اونور و از اونور میان اینور و وقتی مراسم تموم شد و یکی مثل من داره آشغالای تو حیاط رو جمع می کنه به طرز چندش آوری وراندازش می کنن و بهش تیکه میندازن , متاسفم واسه خودم که اینا باید از من و امثال من مراقبت کنن, متاسفم واسه حاجیایی که به عشق حوری بهشتی تسبیح می زنن, متاسفم واسه احمقایی که به زنشون به چشم اموالشون نگاه می کنن و اسم حسادتشونو میذارن غیرت!


متاسفم واسه دخترایی که اجازه میدن فروشنده ها باهاشون لاس خشکه بزنن و اسم این رفتارشونم میذارن روشن فکری و  high class بودن, متاسفم واسه پسرایی که به اندازه یه ارزن هم اختیارشون دستشون نیست و متاسفم که هممون همه ی این چیزارو می بینیم و کاری نمی تونیم بکنیم
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:49
+12
saqar
saqar
در CARLO

لحظه های لعنتی

!!برای غم انگیز ترین لحظاتم آوازی بخوان. امروز سازم کوک نیست!!

آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/05/3 - 15:57]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:45
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:43
+2
-1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:40
+3
saqar
saqar
در CARLO
اینجا مکانیست برای خالی کردن عقده هایی که هراز گاهی زیر گلویم لانه می کند.
اینجا همان جاییست که روح تب آلودم را پاشویه می کنم شاید که آرام گیرم.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:39
+3
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ