یافتن پست: #رای

saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 11:35
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 07:25
+3
saqar
saqar
در CARLO
همیشه خاطره ای هست که..........نفس آدم را برای لحظاتی میگیره
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 02:16
+6
پوریا
پوریا
با همه خوبم
اونکه فهمید،همیشه کنارم میمونه
اونکه نفهمید
فقط دلش برای خوبی هام تنگ میشه...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 01:39
+6
sahar
sahar
دختر کوچولو: چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟

.

.
پسر کوجولو: میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟، آخـــــــــه من دوست دارم
{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 00:18
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


کــوک می کنـــم چشــمانم را بـــرای آمدنــت… نمی آیـــــی...! و ” مـــَن ” برای همیشه خواب می مـــانم!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 23:35
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


تراشکـــــــار ماهـــــــری شده ام بس کـــــــه تـــــــو نیـــــــامدی و من بـــــــرای دلــــــــم بهانـــــــه تراشیدم ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 23:12
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
شرکت سایپا در اقدامی شجاعانه با صادرات پراید به عراق انتقام خون شهیدان 8 سال دفاع مقدس را خواهد گرفت {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 21:04
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
گفتم : خدايا خسته شدم دیگه ...
گفت : * لا تقنطوا من رحمة الله *
" از رحمت من نا امید نشو . " (زمر/53)

ناخواسته گفتم : الهی و ربی من لی غیرک
گفت : * الیس الله بکاف عبده *
" من هم برای تو کافی ام " (زمر/36)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 16:44
+8
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 14:24
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ