یافتن پست: #رای

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 10:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه جوجه تیغی با یه فیل ازدواج می کنه .
می دونی بچه شون چی میشه؟
.
.
.
.
.
.
.
متاسفانه بچه دار نمی شن . دکترا میگن عیب از جوجه تیغیه و
هزینه ی درمان خیلی بالاست.
اگر خون آریایی در رگ دارین این مطلب رو share کنین تا شاید یه راهی پیدا بشه...
هر لایک مساوی یک آرزو برای جوجه تیغی :)))
در کامنت ها هم عدد 46 رو بنویسین جواب آزمایش جوجه تیغی ظاهر میشه..!!!!!! :))))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/1 - 21:08
+4
AmiR
AmiR
چیزی که پسرها آرزو می کنند دخترها بدانند !10



1.پسرها غیب گو نیستند به آنها واضح و روشن بگویید چه می خواهید.

2.پسرها عروسک خیمه شب بازی شما نیستند ؛ حسادت آنها را مقابل دوستان تان تحریک نکنید.

3.بدترین چیز برای پسرها این است که ببینند دخترها معتاد به سیگارند.

4.پسرها عاشق دخترهایی هستند که ورزشکارند و به اندام شان توجه می کنند.

5.دخترانی که نمی توانند به حققیت گوش کنند پس سئوالی نپرسند.

6.از پسرها انتظار نداشته باشید که هر چه در فیلم های رمانتیک و عاشقانه می بینید را برای شما تکرار کنند.

7.پسری که عاشق شماست ، دوست دارد تنها کسی باشد که با او حرف می زنید.

8.پسرها معمولا مهربانند و دوست دارند برای خوشحال کردن شما تلاش کنند. بهتر است این را بدانید.

9.پسرها هرکاری می کنند تا توجه دختری که دوستش دارند را به خود جذب کنند.

10پسرها از مشاهده آشپزی دخترها به وجد می آیند.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:31
+5
AmiR
AmiR
زن چیست ؟ (طنز)

می گویند زن، چراغ خانه است. لابد شنیده اید که در همین راستا، بعضی ها طرفدار”چهلچراغ” شده اند.
و بعضی ها طرفدار”صرفه جویی در مصرف برق“!

با این حساب می شود این تعاریف را نیز ارائه داد:
* دوست دختر:
چراغ گرد سوز! (در بلاد کفر، آن را GF می گویند.)
تحقیقات نشان داده این لغت، مخفف عبارت Gerdsooz Fitile (فتیله گردسوز) می باشد.
که در شرایط اضطراری، روشنایی اندکی می افروزد و خاموش شدنش سه سوته است و یک فوته!

* معشوق:
لامپ مهتابی! (در راستای رمانتیک بودن قضیه!)

* همسر موقت:
لامپ کم مصرف!

* همسر دائم:
همان چراغ خانه.

* همسر مطلقه:
لامپ سوخته!

* همسر ایده آل:
چراغ جادو!( هردو افسانه اند!)



شعر مرتبط:

با غول چراغ ، آرزویی بکنید
از او طلب فرشته خویی بکنید
یک دانه بس است زن، مگر نشنیدید
“در مصرف برق صرفه جویی بکنید”؟!





* سوال کنکور ۸۸:


هدف وزارت نیرو از ایجاد خاموشی های اخیر چیست؟
۱. یادآوری ارزش های فراموش شده به مردان هوسباز!
۲. دریافت مالیات بر همسر!
۳. چند دقیقه سکوت نوری(!) به احترام بنیاد ارزشمند خانواده!
۴. آی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این همه گفتم و شنیدید از مزخرف بودن این قاب شیشه ای ِ مجازی ...
خوبی نیز دارد این دنیا !
خوبی اش خود تویی ... تویی که میشنوی
درک میکنی ... گاهاً بغـ ـ ـض میکنی
قبل از این دنیا هم می نوشتم
مخاطب هم داشت !
اَمــــــــّـــــــــا
دلگرمی نداشت !
چون تنها خودم و خودم و خودم میخواندم
می نوشتم ... بغض میکردم
گـــــــــــــآهاً گریه میکردم !
اما بودن تو ... به من رنگ داد
آهای مخاطبم
آهای مخاطبانم
بودنت برایم ارزشمند است
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:17
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
و ایران را برای عبرت شما آف[!]م، باشد که در وضع مردم‏اش بنگرید و دوزخ را بیاد آورید ..
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:34
+2
AmiR
AmiR
دوست دختر چیست؟
دوست دختر موجودی زنده وبسیار زیبا که با مشخصه های زیر شناسایی آن به راحتی امکان پذیر است

- مانتو جین کوتاه و تنگ

- شلوار از این کوتاها!!!

- سایه چشم بنفش (که با رنگ جیغشان ست باشد)

- ابروی تراشیده و تاتو شده

- لنز زیبایی آبی یا سبز

- زلف طلایی مش شده !!!



هر جا از اینا دیدید بدانید دوست دختر و ناموس کسی است ! پس چشمتان را درویش نموده و رد شوید تا زنگ نزده به دوست پسرش و او نیز بیاید شکمتان را سفره نماید !!!

این موجودات دوست داشتنی غالباً کنار خیابان ها ، در کافی شاپ ها و پارک ها به وفور یافت می شوند .



برای به دست آوردندوست دختر به موارد زیر نیاز دارید:

- یک عدد کاغذa4

- یک عدد خودکار

طرز تهیه : ابتدا خودکار را برمیداریم و یک عدد ۵ خیلی بزرگ روی کاغذ می رسمیم (یعنی رسم میکنیم ) سپس کاغذ را 180 درجه سانتیگراد میچرخانیم تا نوک ۵ به طرف پایین باشدسپس یک پاره خط اوریب روی این ۵ نگون بخت مادر مرده ی واژگون شده میکشیم و روی نوک بالایی پاره خط یک عدد هشت کوچک میکشیم که مثلاً تیره ! سپس زیر آن مینویسیم :

بخدا ت
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:13
+5
xroyal54
xroyal54
فــرامــوش ڪــردنـتـــ بــرایـم مـثـل آبـــ خــوردن
استــ ...

از همــان آبـهـایـے ڪــه مـیـپـرد تــوی گــلـو

خــفــه ات میــکنـد ...

از همان هایے ڪــه بــایــد ساعـت هـا سـرفـه
ڪـنـے ...

از همــان هـایـے ڪــه بـی اختیــار اشـڪــهایـت
را جـاری میـڪــند ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:02
+4
binam
binam
در CARLO
روزهای سختی در زندگی آدم می رسد

که هیچ کسی حتی نمی پرسد:

" خوبی ؟ "

برای چنین روزهای سخت
نیاز به یگانه مهربان دلسوزی داری
...
به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشیو نامش چه زیباست ...
خدا...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 19:59
+8
*elnaz* *
*elnaz* *
ﺗﺠﻮﯾﺰ ﺩﺍﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ : ﺳﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﺧﺎﮎ ﺑﺮﺍﺕ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻫﺮ ﻫﺸﺖ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﯿﺮﯾﺰﯼ ﺭﻭ ﺳﺮﺕ ! ........
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:28
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ