یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما از وحشت فراموش کردن دیگران است که عکس آنها را به دیوار می کوبیم یا روی تاقچه می گذاریم ؛ یک وفاداری کاذب...خود ما به عکس هایی که به دیوارهای اتاقمان می کوبیم نگاه نمی کنیم ، یا خیلی به ندرت و تصادفا" نگاه میکنیم . ما به حضور دائم و به چشم نیامدنی آن ها عادت می کنیم. عکس ، فقط برای مهمان است...این را یادتان باشد که ذره یی در قلب ، بهتر از کوهی بر دیوار است .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:13
+4
binam
binam
در CARLO
بگذار نامحرمان جملگی بگویند
او بداخلاق ترین و ترش رو ترین ادم است
برای من همین که لبخند روی لبان تو بنشانم کافیست
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .

عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی . . .

و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 17:44
+4
binam
binam
در CARLO
یک بار
دوبار
سه بار
تنهایی بس نیست
که باز هم میخواهی بروی؟!!!!
آمدنت بوی رفتن میداد از همان اول
کاش کفش هایت را برمیداشتم
تا بهانه ای برای ماندن داشته باشی!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 16:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــی دانم! کــــار داری!
ســَرَت شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوغ است!
مــی دانم!
اما اینکـــه موقع خـ ــواب...
روی تخـــتت... چند ثانیه...
فقط لحــظه ای بــه ذهــتنت خـــطور کند...
کـــه یکـــ جــایی...کــــسی... روی تخـــتش...
موقع خــوابـــش...
برای "تـــو" اشـــــــــــــــک مــــی ریزد
همین هـم بــرای مـــــــــــــــــــن کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــافیست !!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 16:38
+2
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
خـــــــــــــــــــــــــــدااااااااااااااااااایــــــــــــــــا...
درانجمادنگاه های ســــــردمردم.دلم برای جهنمت تنگــــــــــــــ شده.......
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 15:40
+7
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
سکــــــــــــــوت از نداشتن نیست ، از بزرگواریست!
برای همیــــن هیچوقت صدای خدا را نمی شنوی!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 15:35
+7
roya
roya
در CARLO
تفاوت های فرهنگی باخت در ایران و اروپا

مربی تیم بازنده شطرنج در اروپا:
امروز روز ما نبود و زیاد هم خوب بازی نکردیم.
مربی تیم بازنده شطرنج در ایران:
کورنومنت که افتضاح بود. هوا هم آلوده بود و اسب و فیل ما رو از نفس انداخت. زمین بازی هم به درد گوسفند چرانی می‌خورد.

مربی تیم بازنده والیبال در اروپا:
امروز تمرکز خوبی روی بازی نداشتیم و تیم رقیب بهتر از فرصت‌ها استفاده کرد.
مربی تیم بازنده والیبال در ایران:
تور که سوراخ بود! توپ که باد نداشت و مربع بود و من نمی‌دانم فدراسیون خجالت نمی‌کشد از این وضع توپ. داور اول هم بی شعور بود. من واقعا متاسفم برای این ورزش.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 14:35
+4
roya
roya
در CARLO
سه دسته از آدما هستن که کلا خیلی رو مخن!

1- اونایی که وقتی داری فیلم میبینی فکر میکنن تو نمیفهمی و هی واست توضیح میدن!


2- اونایی که وقتی کنارت ایستادن برای اینکه حواست به حرفاشون باشه هی با آرنج میزنن به پهلوت!


3- از همه بدتر اونایی که وقتی داری با تلفن حرف میزنی هی میپرسن: کیه؟ کیه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 13:22
+4
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 13:17
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ