یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دریاچه ارومیه “دومین دریاچه شور جهان”، “بزرگترین زیستگاه طبیعی آرتمیا”، “بیستمین دریاچه بزرگ جهان”، “شورترین دریاچه جهان که حیات در آن جریان دارد” و“بزرگترین دریاچه داخلی ایران”

به زبان سرخم خندیدی، فریاد هایت را به نظاره نشستم. در مرگ دریاچه ام سکوت مکن تا به وداع خلیجت نخندم.

برای یک ایرانی با غیرت تفاوتی بین دریاچه ارومیه و خلیج پارس وجود ندارد





اولین کمپین زیست محیطی حمایت از دریاچه ارومیه
مسئله دریاچه ارومیه ،ملی است ،نه منطقه ای .راه حل آن زیست محیطی است ،نه سیاسی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 21:25
+3
binam
binam
بار سنگین تنهایی
همراه با تمام حرف هایی را که نمیزنم
دیگر یارای تحملم نیست
خدای من
ای بهترین شنونده
مرا دریاب!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 20:24
+3
ramin
ramin
دلم سفر می خواهد !
نه برای رسیدن به جایی . . .
فقط برای رفتن . . . !
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 19:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
حرف های من بماند برای بعد........دلخوری هایم.....دلتنگیهایم.....و تمام اشک هایم............تو از خودت بگو.......با او چگونه میگذرد که با من نمی گذشت
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 18:55
+6
AmiR
AmiR
بفرمایید شامپاین چیست؟!
در گویش اصفهانی: “بفرمایید طبقه پایین برای صرف شام ! :D{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 16:29
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
من میدهم به کسی که دهد تمام این را و هایش را کند!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 15:44
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
برای هست !‎امـــــــــا . . . امان از های . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 15:41
+2
roya
roya
در CARLO
پیرزن دید عزراییل داره میادازترس رفت تومهدکودک نشست پیش بچه ها
و شروع کرد به پفک خوردن!
عزراییل نشست پیشش گفت چکارمیکنی؟
پیرزنبا صدای بچگانه گفت:قاقامیخورم!
عزراییل گفت پس بخورکه میخوایم بریم ددر!!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 12:41
+5
roya
roya
در CARLO


شیطان مقموم در گوشه ی مسجد الحرام ایستاده است.
روزى ابلیس (شیطان) در گوشه مسجد الحرام ايستاده بود. حضرت رسول صلى الله عليه و آله هم سرگرم طواف خانه كعبه بودند. وقتى آن حضرت از طواف فارغ شد، ديد ابليس ضعيف و نزار و رنگ پريده ، كنارى ايستاده است ، فرمود: اى ملعون ! تو را چه مى شود كه چنين ضعيف و رنجورى ؟!
گفت : از دست امت تو به جان آمده و گداخته شدم . فرمود: مگر امت من با تو چه كرده اند؟
گفت : يا رسول الله ! چند خصلت نيكو در ايشان است ، من هر چه تلاش ‍ مى كنم اين خوى را از ايشان بگريم نمى توانم . فرمود: آن خصلت ها كه تو را ناراحت كرده كدام اند؟


1 هنگامیکه به هم می رسند سلام می کنند.
2 با هم مصافحه می کنند.
3 برای هر کاری که می خواهند انجام دهند ان شاالله می گویند.
4 از گناه استغفار می کنند.
5 تا نام حضرت محمد (ص) را می شنوند صلوات می فرستند.
6 ابتدای هرکاری بسم الله الرحمن الرحیم می گویند.

(منبع: انورالمجالس، ص40)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 11:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخـــوام "عــوض" بشــم

چـــرا بـایـــد "مــن" دلـتـنگ بـشــم؟

تـــو بایـــد "دلتـنــگ" بـشـــی

میـخـــوام "مــث قبــل"

میخــوام اون سیــب قـرمــــز بـالـــای درخــت بـاشـــم

در دورتــریـن نقـطــه

دقــت کـن

"رسیــدن" بـه مــن

آســـون نیســـت

اگــر "همـتـــش" را نـــداری

بــه "درخـــت" آسیــب نـرســون

بــه همـون "سیــب" هــای "کــرم خــورده" روی زمیــن قنـاعــت کــن

بــرای اولیـن بـار دارای "مخـاطـب خــاص"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 19:09
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ