یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست،خداوند در
هر حضوری رازی نهان کرده برای کمال ما.
خوشا آن روزی که دریابیم راز این حضور را.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خـــود را به من عادت نده مــــن مثــل هرکــس نیستـم
یک روز هستم پـــــیش تو یک روز دیـــگر نیستــــــم
از من مخواه عاشـق شدن عاشقـــی سرابی بیش نیست
آن کس که از مـن ساختند جزسایه ایی ازخویش نیست
هرگــز بـرایــــم دل مـــده چشمــــــان خود را تر نکـن
این وضع پـــر آشوب من آشفتــــــه و بـدتــــــر نکـــن
هرگــــز نگویی خواهمت من دوســــــــتت دارم هنـوز
تو حیف هستی نازنیــــــن در پای بی مهـــــــرم نسـوز
سر مستـــی و دلـــــدادگی ازمن گذشته است خستـه ام
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 16:39
+2
roya
roya
در CARLO
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 16:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهـ ـی حجـ ـم ِ دلــــتنـگی هایـ ـم
آن قــَ ـــ ـدر زیـاد میشود
که دنیــــا
با تمام ِ وسعتش
برایـَم تنگ میشود ...
... دلتنــگـم...
دلتنـــــگ کسی کـــــه
گردش روزگــــارش به من که رسیــــد از
حرکـت ایستـاد...
دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید...
دلتنگ ِ خود َم...
خودی که مدتهــــ ــــ ــاست گم کـر د ه ام ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 16:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فانتزی جدید من این شده که عکسمو بزارن اول کتابا دبستان زیرش ام بنوسن از قول من ،،من به شما دبستانی ها هیچ امیدی ندارم با این کارای ضایعتون،
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 15:41
+1
-1
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
خـــــــــــــــــــــــــــدااااااااااااااااااایــــــــــــــــا...
درانجمادنگاه های ســــــردمردم.دلم برای جهنمت تنگــــــــــــــ شده.......
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/03/4 - 14:12]
7 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 14:11
+5
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 13:49
+10
roya
roya
در CARLO
یادتونه؟؟؟؟!؟!
بچه که بودیم وقتی پاکنمون کثیف میشدمیکشیدیمش
ب دیوار یاقالی تا تمیز بشه!؟؟!!؟
اینو چی؟!؟!
وقتی معلم برای درس پرسیدن اسم بالاسری یا پایینیمونو میخوند
یجورایی حس معجزه بهمون دست میداد!؟!؟!؟!!!{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 13:21
+3
roya
roya
در CARLO
یک دقیقه بی تو برای من شصت ثانیه میگذره
پ چی فکر کردی؟؟؟؟ فکر کردی خیلی مهمی؟؟؟؟؟ برو بابااا
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:58
+5
ramin
ramin
در CARLO
باید برای ادما مثل بالش باشی

سرد باشی دوستت دارن

ولی اگر گرم باشی میگیرن می پیچو[!]
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 22:45
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ