یافتن پست: #رای

ramin
ramin
در CARLO
تو این زمونه دو نفر همیشه تنهان :

دختری که آرایش بلد نیست و پسری که دروغ گفتن بلد نیست !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 22:42
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه چیزی بگو
یه چیزی بگو بزار قانع شم ... تا نتونم جلوی رفتنت مانع شم
مگه نمیبینی چقدر خرابو داغونم ... تو این اوضاع منو تنها نزار خواهشا
بگو چراداری میری اخه به چه قیمتی ... کیه که مثل من روتو بتونه بشه غیرتی
یا با تو تا بکنه تو هر شرایط بدی ... اون وقت توئه بی معرفت حتی جوابشو ندی
د یه چیزی بگو چرا حرف نمیزنی ... چرا فاصله میگیری به من دست نمیزنی
چرا همیشه همه جا تورو باید ببینم ... مگه نمیگفتی که دیگه هرز نمیپری
"یه چیزی بگو - آرمین&تتلو:x"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:16
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دندانم شكست . . .برای شن ریزه ای كه درغذایم بود. . .دردكشیدم . . .نه برای دندانم . . .برای كــم شدن ســوی چشمان مادرم . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هرگز فراموش نخواهم کرد که برای داشتن تو
دلی را به دریا زدم
که از آب...
واهمه داشت …
چـه سـاده
بـه اعـتبار دسـتـانـت
غرق شدم!!!ره پ چی تقلب
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی واسه کسی همه کس شدی
اون کس بعد از تو خیلی بی [!]
...
یا برای کسی همه کس نشو

یا اگه شدی
به فکر بی کسی هاش هم باش
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دست همیشه برای زدن نیست

کار دست همیشه مشت شدن نیست

دست که فقط برای این کار ها نیست

گاهی دست میبخشد

نوازش میکند ..... احساس را منتقل میکند

گاهی چشمها به سوی دست توست

دستت را دست کم نگیر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزا خیلی تنهام ؛ خیلی داغونم ! نه برای کسی ؛ نه برای عشقی ، نه برای جایی ... نه برای چیزی ! بلکه دلم برای خودم تنگ شده … برای خودِ خودم
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:25
+1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
یاد گذشته بخیر
این عکس گروه بود
با کاربرای فعالش
گذاشتم که ببینید
9 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:13
+9
-1
mana
mana
من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم همین !

چرا نگاه می کنی ؟ تنها ندیده ای ؟

به من نخند ، من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم ..
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:46
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
وقـتـی حـس میکـنم

جایـی در ایــن کرِه ی خاڪـی

تــو نفس میکشـی و مـن

از هـمان نفـس هایت ،،، نفس میکشم!

تـو باش !!!

هوایت! بویت! برای زِنده ماندنم ڪـافـی است …!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:30
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ