یه چیزی بگو
یه چیزی بگو بزار قانع شم ... تا نتونم جلوی رفتنت مانع شم
مگه نمیبینی چقدر خرابو داغونم ... تو این اوضاع منو تنها نزار خواهشا
بگو چراداری میری اخه به چه قیمتی ... کیه که مثل من روتو بتونه بشه غیرتی
یا با تو تا بکنه تو هر شرایط بدی ... اون وقت توئه بی معرفت حتی جوابشو ندی
د یه چیزی بگو چرا حرف نمیزنی ... چرا فاصله میگیری به من دست نمیزنی
چرا همیشه همه جا تورو باید ببینم ... مگه نمیگفتی که دیگه هرز نمیپری
"یه چیزی بگو - آرمین&تتلو"
11 سال ازت کوچیکترم ... هم سنم یا از من کوچکتر بودیم باهات کاری نداشتم ...!!!
فقط نمیخوام کسی ایگنورم کرده باشه
جز لایک زدن به پست هات کاری انجام نمیشه ... خیالت راحت