♥ نگار ♥
پرچـــــم یه پســــر ...
با مخ زدن و [!] کردن و تیغ زدن یه دختر بالــا نمی ره
پرچــــم یه پســـــر
زمانی بالــاســــــت که ...
وقتی قلب یه دختر رو به دست آورد
و
به خواسته هاش رسید ...
عـــــــاشقونه پای طرف بمونه و وفـــــــا دار باشه ...
به افتخار همه پسرای با معرفت
♥ نگار ♥
من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند .. زندگی کوتاه است .. پس به زندگی ات عشق بورز
خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و ..
قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن
قبل از اینکه بنویسی » فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی » ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن
قبل از تنفر » عشق بورز
زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر ...
♥ نگار ♥
قوانین لیمن
دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از ان استفاده کنی بلکه فرمان است که راه به راه درست هدایت می کند.
می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین انقدر بزرگه ولی آینه عقب انقدر کوچیکه؟ چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.
دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می کشه که آتیش بگیره ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه
تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت
دوستهای قدیمی طلا هستند! دوستان جدید الماس. اگر یک الماس به دست آوردی طلا را فراموش نکن چون برای نگه داشتن الماس همیشه به پایه طلا نیاز داری.
اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه ، خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم ، این فقط یک پیچه نه پایان
وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری. وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره
شخص نابینایی از سنت آنتونی پرسید: ممکنه چیزی بدتر از از دست دادن بینایی باشه؟
Mohammad Mahdi
آنقدر زمین خورده ام که بدانم
برای برخاستن
نه دستی از برون
که همتی از درون
لازم است
حالا اما…
نمی خواهم برخیزم
در سیاهی این شب بی ماه
می خواهم اندکی بیاسایم
فردا
فردا
برمی خیزم
وقتی که فهمیده باشم چرا
زمین خورده ام…
♥ نگار ♥
برای بدست آوردن دل او ،... آنطور که هستی باش ،
صداقت مؤثرترین تیری است که به قلب هدف مینشیند ،
هدفت را با نقشههای جوراجور آلوده مکن ،
کوشا باش ،... نه مصر ،
افتاده باش ،... نه ذلیل ،
شوخ باش ،... نه مسخره ،
آزاده باش ،،... نه یاغی ،
مطمئن باش ،... نه ساده ،
صبور باش ،... نه در کمین ،
از خود ،... راضی باش ،.... نه از خود راضی ،
خودت باش ،.... نه آنطور که فکر میکنی او میخواهد ،
آنوقت خواهی دید که کلید دلش را در دست خود خواهی داشت
به افتخارشون
1392/03/5 - 19:45