یافتن پست: #رای

*elnaz* *
*elnaz* *
هایت را مثل کانال عوض می کنی و افتخار می کنی،که عشق برایت این است ! و من خندم … به هایی که هیچکدام ، ندارند .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:06
+2
roya
roya
در CARLO
از وقتی که شماره شو به بلَک لیست گوشیم انتقال دادم چند ماهی میگذره…

شیش،هفت تا اس داده بود که چند هفته بعد خوندمشون.

اون موقع از دستش عاصی بودم. واقعاً اذیت میکرد.

یه شب با یه شماره دیگه اس داد برا همین نرفت تو بلک لیستم

نوشته بودکه اگه میخوای دیگه اس ندم بهت،یه چیزی بگو.

بدون معطلی جواب دادم و همون چیزی رو که میخواست

براش فرستادم چون واقعاً دیگه نمیخواستم اس.ام.اساشو ببینم.

دیگه ا………س نداد

نمیدونم اصلاً چی شد که اینطور شد. دیگه سراغمو نگرفت

انگار نه انگار که من “هستم”

به هرحال اعتراف میکنم که خیلی دلم برای اس.ام.اس هاش تنگ شده.

اگه الان اینارو میخونی، ازت میخوام که یه شانس دیگه بهم بدی. قول میدم بچه ی خوبی بشم !

هم تو مسابقه ها شرکت کنم

هم آهنگپـیشواز داغ هفته رو انتخاب کنم و حتی با شارژ ۱۶۸۶۵۰ریال، برنده ۱۰۰ تومن اعتبار هدیه

داخل شبکه شم ..!

ایرانسل دوسِت دارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:28
+3
AmiR
AmiR
ی وقتای بود که میکفتم و میکفتی مثل ما عاضق نیست
ما باهم میتونیم مثل لیلی ومجنون شیرین و فرهاد یه داستان بشیم
ولی چیشد اون همه چیز و کارای که بینمون بود
تو زدی زیر همه حرفات
ولی من تا اخرش باهاتم
ولی تو معلوم نیست منو بچی فروختی
بعضی وقتا از خودم سوال میکنم که
آیا اشتباه از من بود
و کلی آیا های دیگ که همشون بیجواب موندن
***من از خدا عاجزانه میخوام دنیارو عوض کنه****
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:08
+2
roya
roya
در CARLO
پسـرا موجـوداتِ شــادی هستـن؛ چـــــــرا ؟؟

۱- اسم فامیلیشـون رو همیشه نگه میدارن

۲- مُکالماتِ تلفـنی شـون ۳۰ ثانیه بیشترنیست

۳- برای یه سفـر ۵ روزه یه شلوار جین کافیـه

۴- اگر جایی دعوت نشدن قهـر نمیکنن

۵- در طولِ زندگی نیازی به تغییـر مدل مو ندارن

۶- برای ۲۵ نفر در عرض ۲۵ دقیقه سوغاتی میخرن

۷- اگر به مهمونی برن و لباسـشون با دیگری یکی باشه

ضد حال براشون نمیشه بلکه با طرف دوست میشن
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:05
+3
binam
binam
گاهی دورانی هست که پشت سر میگذاری به زور

و گاهی دورانی هست که میخواهی گذشتنش طولانی شود

دوران تولد یک رابطه !

دوران مرگ یک رابطه!

سکوت را دوست دارم اما نه برای لبهای تو

برای هنگامی که تو حرف میزنی و من تنها گوش میدهم

رفتنت مرا نشکست

چراکه آمدنت بوی رفتن میداد

روزهای تنهایی هنوز هم سیاهگونه ادامه دارند

خدایا میخواهم استعفا دهم از زندگی روی زمین

کاش میشد که واقعا روی پای خودم بایستم

نه روی پای جسمم





بی نام
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 21:23
+7
saqar
saqar
برای تو، من یک اشتباه بزرگ در زندگیت بودم!
برای من، تو همیشه بزرگترین افتخار زندگیمی !
.
.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 19:08
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
ام...!! کجا؟؟؟ کنار همان که تو ،،، دارم "" "" را اندازه می گیرم... .........
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:55
+2
binam
binam
در CARLO
هیـــ ـچ نبَـ ــوב . . .

آבمـ ــش ڪَـ ـرבم . . .


بــ ـاتَعــریــف هــ ـاَے مـَ ـטּ شَخصـ ــیت پیــבا ڪَـ ــرב


غـُ ـرورش را مَـבیـ ــوלּ مـَ ـטּ اســت . . .


زیــ ـاב مَغـ ـرور شـُ ـב . . .


زیــ ـاב از פֿـ ـوبـ ـے هـ ـای نـَـבاشـ ــتــﮧ اش بــَ ـرایــش گــُفـ ــتم


بـ ــاور ڪَـ ــرב و مــَ ـرا ڪُـ ـوچَڪ בیـ ـב و

َ

رَفتـــ ـــ ــ ـ
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
مامانم رفته هویج خریده میگه عَقلت که ناقصه، مغزتم که کار نمیکنه بگیر این هویجو کوفت کن که حداقل چشمات برای تقلب کار کنه!
من سر راهیم میدونم
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:35
+8
binam
binam
راستی خدا
دلم هوای دیروز را کرده
هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم
الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم
دلم میخواهد …
می شود باز هم کودک شد؟؟
راستی خدا!
دلم فردا هوای امروز را می کند
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:31
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ