d.m
ببخش اگر برای نبودت گریه کردم ...
گریه کردم ...
d.m
من یاد گرفته ام با یادت زنده باشم و زندگی کنم
اما هنوز یک چیز هست که
یاد نگرفته ام که چگونه برای همیشه خاطراتت
را از صفحه دلم پاک کنم
و نمیخواهم هیچ وقت یاد بگیرم تو نگران نشو
عشق من فراموش کردنت
را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت
♥ نگار ♥
تا عاقلان راه و دلیلی برای شاد بودن پیدا کنند دیوانگان هزار بار می خندند پس دنبال دلیل
برای خندیدن نگردید و دیوانه وار شاد باشید
♥ نگار ♥
زندگی را از نخست برای من بد ترجمه کرده اند :
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد
یکی بدبختی مطلق معنی کرد
یکی درد درمان ناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است !!! تا عشق نباشد ، زندگی تفسیر نمی شود
محمد
دقت کردین یکی از سخت ترین کارهای دنیا اینه کـه بخوای برای یکی دیگه توضیح بدی دقیقاً چــه مــــــــرگـته؟؟!!
خیلی دوست داشت ببینتت
1391/01/12 - 23:07ندیدم
1391/01/15 - 22:30من سر قولم نموندم