یافتن پست: #رای

d.m
d.m
ببخش اگر برای نبودت گریه کردم ...
گریه کردم ...
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 22:42
+6
d.m
d.m
من یاد گرفته ام با یادت زنده باشم و زندگی کنم

اما هنوز یک چیز هست که



یاد نگرفته ام که چگونه برای همیشه خاطراتت

را از صفحه دلم پاک کنم



و نمیخواهم هیچ وقت یاد بگیرم تو نگران نشو

عشق من فراموش کردنت



را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 22:01
+3
peyman
peyman
آخرین ویرایش توسط peyman در [1391/01/12 - 22:15]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 21:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا عاقلان راه و دلیلی برای شاد بودن پیدا کنند دیوانگان هزار بار می خندند پس دنبال دلیل
برای خندیدن نگردید و دیوانه وار شاد باشید
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 17:13
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
تو این "من ها " را از خودت "منها" کن....


من میمیرم برای باقی مانده ات!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:53
+9
Alireza
Alireza
به یاد هنرمندی که همیشه زنده میمونه
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1391/01/14 - 11:44]
10 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:13
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زندگی را از نخست برای من بد ترجمه کرده اند :
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد
یکی بدبختی مطلق معنی کرد
یکی درد درمان ناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است !!! تا عشق نباشد ، زندگی تفسیر نمی شود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:00
+4
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 14:13
+6
محمد
محمد
دقت کردین یکی از سخت ترین کارهای دنیا اینه کـه بخوای برای یکی دیگه توضیح بدی دقیقاً چــه مــــــــرگـته؟؟!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 13:23
+4
zahra
zahra
کاش میشد واسم خواستگار می اومد! بعد من میگفتم : شمااومدین منو بگیرین؟ اونام می گفتن : بلــــــــــــه! بعد منم میدویدم و داد میزدم: اگه میتونین منوبگیرین ... اگه میتونین منوبگیرین! خلاصه همینجوری تا شب بازی می كردیم ! :d
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 12:48 توسط Mobile
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ