سیاهه ای از آسمان
از هزاران زنی که فردا پیاده میشوند از قطار
یکی زیبا
و مابقی مسافرند.
فرزاد
رعنا خانوم تو که جنبه نداری بی خود میکنی عضو میشی و نظر میدی تو هم مثل میترا بی جنبه هستی.
reza
چه کسی میگوید که من هیچ ندارم...؟
من چیزهای با ارزشی دارم ....!
حنجره ای برای بغض ...
چشمانی برای گریه...
لبهایی برای سکوت...
ریه هایی برای سیگار...
دستهایی برای خالی ماندن...
پاهایی برای نرفتن....
شبهایی بی ستاره....
پنجره ای به سوی کوچه بن بست...
و وجودی بی پاسخ.....
reza
برای بودن گاهی لازم است که نباشی!
شاید نبودنت ، بودنت را به خاطر آورد
اما دور نباش
دوری همیشه دلتنگی نمی آورد.........
دین یعنی ارزش
1391/01/12 - 00:59ارزش یعنی دانستن
دانستن یعنی حقایق
حقایق یعنی خوبی ها
خوبی یعنی انسانیت
انسانیت یعنی نور
نور یعنی خدا
.........
پس اسلام و مسیحیت و یهودیت و غیره دست آورد خودمون هستند
دین یعنی خدا
ma khoda ro chejori bayd beshnasim?
1391/01/12 - 02:57 توسط Mobileخدا رو باید کشف کنی
1391/01/12 - 15:16کشف هم فقط با جستجوی سر نخ ها انجام میشه
.........
1391/01/13 - 00:29پس اسلام و مسیحیت و یهودیت و غیره دست آورد خودمون هستند
دین یعنی خدا
اخه این چه حرفیه دین اسلام و مسیحیت و یهودیت دینهایی هستند که خداوند برای ما فرستاده شاید بعضی از دین ها کمی تحریف شده باشند ولی دست اورد خودمون نیستند
خدا رو باید کشف کرد ولی دین این راه رو به ما نشون میده
دست آورد خودمون یعنی چی؟
1391/01/14 - 08:47یعنی اینکه چون ما نیاز بهش داشتیم باید یا به دستش می اوردیم یا بهمون داده میشد
مثل غذا:انسان چون بهش نیاز داشت به دستش اورد
مثل اتو مبیل چون بهش احساس نیاز کردیم به دستش اوردیم
دین ها در اثر نبود تفکر برای ما فرستاده شدند
چون حاضر نشدیم در مورد بت هامون تفکر کنیم
همین حالا هم با اسم اسلام بت های زیادی رو میپرستیم
دین حقیقی یعنی خود خدا