یافتن پست: #رای

فرزاد
فرزاد
ضد دین کیست؟
نظر دهید.
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:50
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
من سوگوار نبودنت نیستم!!!

من شرمسار این همه

تحملم ...
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:34
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
عصری است غریب و آسمان دلگیر است
فسوس برای دل سپردن دیر است
هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت
عیب از من و توست عشق بی تقصیر است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:22
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
از هزاران زنی که فردا پیاده می‌شوند از قطار
یکی زیبا
و مابقی مسافرند.
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:12
+6
peyman
peyman
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:06
+2
مهسا
مهسا
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:56
+9
فرزاد
فرزاد
رعنا خانوم تو که جنبه نداری بی خود میکنی عضو میشی و نظر میدی تو هم مثل میترا بی جنبه هستی.
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:29
+1
مهسا
مهسا
گذشته ی من گـــــذشت ... حتی می توانم بگـــویم درگذشت... و من برایش ماهها و روزها سوگــــواری و سکــــوت کردم... خاطــــراتم را زیر و رو کردم و ای کاشهای فراوان گفتم ... ولی تو این کار رو نکن..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:20
+10
reza
reza
چه کسی میگوید که من هیچ ندارم...؟
من چیزهای با ارزشی دارم ....!
حنجره ای برای بغض ...
چشمانی برای گریه...
لبهایی برای سکوت...
ریه هایی برای سیگار...
دستهایی برای خالی ماندن...
پاهایی برای نرفتن....
شبهایی بی ستاره....
پنجره ای به سوی کوچه بن بست...
و وجودی بی پاسخ.....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:14
+3
reza
reza
برای بودن گاهی لازم است که نباشی!
شاید نبودنت ، بودنت را به خاطر آورد
اما دور نباش
دوری همیشه دلتنگی نمی آورد.........
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:10
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ