یافتن پست: #رای

Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
داف هــای محتـــرم :چنانچه به معجزه اعتقادی ندارید مــَن از پشـتِ هميـن تـريبــون اعلام میکنم میتــوانــم %90 زیبـــایـــی شمـــا را بــا یـــک دستــمــالِ مــرطـوب پــاک کنـــم!!!!{-16-}
{-18-}
40 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 01:07
+5
نیوشا
نیوشا
در واقع برای ما مجردا، شب جمعه هم جزئی از عصر جمعه حساب میشه!{-11-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 01:03
+12
☺SAEED☻
☺SAEED☻
پسرها از واژه ی " دوست معمولی " , استفاده میکنن برای شروع رابطه --- دخترها از واژه ی " دوست معمولی" استفاده می کنن واسه پایان رابطه !!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:42
+9
☺SAEED☻
☺SAEED☻
اگه مامانت نتونه چیزی رو توی خونه پیدا کنه، مــــطمئن باش که هیچ موجود زنده ای نمیتونه ....
سلامتی مامانا که همشون یه "دکترای افتخاری جاسازی" دارن...
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:38
+10
شاهین
شاهین
در یكی از دانشگاه‌های تورنتو مد شده بود دخترها وقتی می‌رفتن تو دستشویی، بعد از آرایش کردن آئینه رو می‌بوسیدن تا جای رژ لب شون روی آئینه دستشویی بمونه. مستخدم بیچاره از بس جای رژ لب پاک کرده بود خسته شده بود. برای همین موضوع رو با رئیس دانشگاه در میون گذاشت. فردای اون روز رئیس دانشگاه تمام دخترها رو جمع كرد جلوی دستشویی و گفت: کسانیکه که این کار رو می‌کنن خیلی برای مستخدم ایجاد زحمت می‌کنن. حالا برای اینکه شما ببینین پاک کردن جای رژ لب چقدر سخته، یه بار جلوتون پاک می‌کنه. مستخدم با آرامش کامل رفت دستمال رو فرو کرد تو آب توالت فرنگی وقتی دستمال خیس شد، شروع کرد به پاک کردن آینه و از اون به بعد دیگه هیچکس آیینه‌ رو نبوسید...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:34
+6
شاهین
شاهین
برق رفته بود و بهیاری که برای کمک به زائو آمده بود ناچار شد از دختر سه ساله زائو کمک بگیره.

دخترک سه ساله چراغ قوه را نگه داشت و با چشم های گردشده شاهد تولد برادرش بود.
بهیار بچه را از دوپا گرفت و زد توی پشتش و بچه گریه کرد.
بهیار از دخترک پرسید: راجع به چیزی که دیدی چی فکر می کنی؟
بچه گفت: اون از اول هم نباید می رفت اونجا. دوباره بزن در کونش.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:17
+5
afsaneh heidari
afsaneh heidari
بی اجازتون دفتر 365 برگ جدیدتون رو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو براتون نقاشی کنه*می خواستم اولین کسی باشم که برای سال جدید براتون شادی بخوام{-21-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:12
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ورود به عید سعید باستانی نوروز بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد
لطفاً اصرار نفرمایید!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:20
+6
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
سعی کن با سرعت زیاد بگی
“کانال ِ کولر، تالار ِ تونل”
بعد از ۶ بار تکرار سوتی هاتونو واسم بنویس!
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:19
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی
تو با اسب سفید مهربونی اومدی
تو از دشتای دور و جاده های پر غبار
برای هم صدایی هم زبونی اومدی
تو از راه میرسی پر از گرد و غبار
تموم انتظار میاد همرات بهار
چه خوبه دیدنت چه خوبه موندنت
چه خوبه پاک کنم غبارو از تنت

غریب آشنا دوست دارم بیا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 22:48
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ