یافتن پست: #رای

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در MEETING S
الوسلام
این منم مزاحمی که آشناست
هزاردفعه این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست
شماکه گفته اید پاسخ سلام واجب است
به ما که می رسد، حساب بنده هایتان جداست؟
الو.. ...
دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟!؟
چراصدایتان نمی رسد ... کمی بلندتر
صدای من چطور؟خوب وصاف و واضح و رساست؟؟؟
اگر اجازه می دهی برایت درد و دل کنم
شنیده ام که گریه بر همه ی درد ها شفاست...
دل مرا بخوان بسوی خود تا سبک شوم
پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست
الو
مراببخش،باز هم مزاحمت شدم
دوباره زنگ می زند
دوباره
تا خدا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداست
دوباره
تا خدا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداست
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:38
+6
ronak
ronak
و من به ♥ تو ♥
نگاه میکنم
و یادم میرود
از ♥ تو ♥ چه میخواستم
برای خودم !
عظمت ♥ تو ♥
مرا غرق میکند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:38
+4
نیوشا
نیوشا
در ترول
بهترین روش برای کاهش مصرف سوخت
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:34
+8
مهسا
مهسا
همیشه از خوبی های دوستت برای خودت یه دیوار بساز ، اگه روزی بدی دیدی فقط یه آجر کم کن ، بی انصنافیه که دیوار رو خراب کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:31
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
برنمیگردی که برنگرد
که میدانمبهیچگاه بر نمیگردی
نمی خواهم داشته باشمت،
نترسفقط بیا
در خزان خواسته هام

کمی قدم بزن

تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است..
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:23
+10
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ذهن را درگیر با عشقی خیالی کردو رفت
جمله های واضح دل را سوالی کرد ورفت
چون رمیدنهای آهو، ناز کردنهای او
دشت چشمان مرا حالی به حالی کردو رفت
کهنه ای بودم برای اشکهای این وآن
هرکسی ما را به نوعی دستمالی کردورفت!
ابر هم در بارشش قصد فداکاری نداشت
عقده در دل داشت؛روی خاک خالی کردورفت
آرزویم با تو بودن بود،کوشیدم،ولی
واقعیت را به من تقدیرحالی کردورفت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:31
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
پس چه شد آن مستی؟
همه که می گفتید تو اگر مست شوی
دردهایت
ناله هایت
یک به یک ، از پی هم
خواهند رفت
و نخ سیگارت، بعد مستی
همچو بالیست برای پرواز
آه . این مستی هم
گرهی از گرهم باز نکرد
بال پرواز مرا سیگار هم باز نکرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:22
+7
ronak
ronak
چـــــــه معـــــادله ی نا بـــرابــــری
وقتــــــــی کـــــه مــــــن
بـــــــرای دیـــــــدنت چشمهــــــایم را مــــــی بندم
و تـــــــو
بــــــــرای نــــــدیـــــــدنــــــم ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 14:43
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
اگر او برای تو "ساخته" شده، من برای تو "ویران" شده‌ام … !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 14:37
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خدایا...!!!

به من فهم و شعور بده که برای آنچه که تقدیرم نیست

اشک نریزم..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 14:34
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ