یافتن پست: #رای

☺SAEED☻
☺SAEED☻
عشق برای زن سرمایه ای است که تا صد در صد منفعت ندهد

آن را به کسی نمی سپارد . . .

(شکسپیر)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 14:03
+4
ronak
ronak
خدایا انتخاب واحد دنیا را كه خودت برایمان انجام دادی!
كاش لااقل سیستم حذف و اضافه ای نازل میكردی.
خیلی از واحد ها را باید حذف كنم........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 13:12
+5
*vorojak*
*vorojak*
ای بابا چی بگم...!!{-2-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:41
+5
mah3a
mah3a
به سلامتی اونا که تو چهارشنبه سوری تنها چیزی که برای ترکوندن داشتن ؛بغضشون بود
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:02
+3
mah3a
mah3a
فال روز (25 اسفند-15 مارچ)

شما از اینکه درگیر یک نمایش غم انگیز شوید خوشحال به نظر نمی‌رسید و ترجیح می‌دادید که امروز از آن جلوگیری کنید. اما به نظر می‌رسد غیر ممكن است تا از شکست سبقت بگیرید و فعل و انفعالات نه چندان مهمی میتواند ناگهان تبدیل به یک حادثه بزرگ و مهم شود. به جای تلاش برای آرام کردن دیگران توجه خود را برای یک تغییر مهم در زندگی خودتان جمع کنید. به اعتقادات خودتان بچسبید و اجازه ندهید تا دیگری شما را فریب داده و از ارزش‌هایتان دور کند. اگر صداقت و درستی خود را حفظ کنید همه چیز به بهترین صورت برای تان بوجود می‌آید.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:58
+2
mah3a
mah3a
فقط برای خودم هستم...!!!!!!!!!!
من..؟!
چه دوحرفیه وسوسه انگیزیست.....
این من! نه زیبایم ، نه مهـربانم....نه عـاشق و نه محتاج نگاهی...!
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست....
فقط برای خودم هستم...خوده خودم ! مال خودم ! صبورم و عجول!!
سنگین...سرگردان...مغرور...قـانع....با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد!!!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم

راهت را بگیــر و بـــــــرو

حوالی ما توقف ممنــــوع است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:55
+2
payam65
payam65
اگر تمام شب را برای از دست دادن خورشید گریه کنی
لذت دیدن ستاره ها را هم از دست خواهد داد...........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 02:09
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
حکایت دادن شارژ به طرف... !!!

1000تومنی: مرسی عزیزم (تو دلش ای گدا)

2000: ای جانم...ممنون گلم دستت درد نکنه(تودلش:یادم باشه

واسش بخرم دور برنداره)

5000: وای ممنون عشقم،خیلی میخوامت،بیا این بوس برای تو

10000 : الهی من فدات بشم تو همه زندگی منی ، بیا بغلم،

کجایی بیا ببینمت دلم برات یه ذره شده.{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:35
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
نگران نباش من خوب میدانم با حسرت نبودنت چگونه تا کنم فقط برایم بنویس هنوز هم مرا به یاد داری؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:24
+4
Alireza
Alireza
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:26
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ