یافتن پست: #را

محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﻣﻌﻠﻮﻣﺎﺗﻰ ﺟﺎﻟﺐ ﺩﺭ ﺁﻓﺮﻳﻨﺶ
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ :
ﺁﻳﺎ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ : ﮔﺮﮒ ﺍﺯ ﺟﻦ ﻧﻤﻰ ﺗﺮﺳﺪ ﺍﻣﺎ ﺟﻦ ﺍﺯ
ﮔﺮﮒ ﻣﻰ ﺗﺮﺳﺪ !!
ﺁﻳﺎ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ : ﺷﺘﺮ ﻛﺴﻰ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺑﻬﺶ ﻇﻠﻢ ﻛﻨﻪ
ﻫﺮﮔﺰ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ !!
ﺁﻳﺎ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ : ﻋﻘﺎﺑﻬﺎ ﺑﻤﺮﮒ ﻃﺒﻴﻌﻰ ﻧﻤﻰ ﻣﻴﺮﻧﺪ
ﺑﻠﻜﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻣﺮﺿﻰ ﻛﻪ ﻣﻰ ﮔﻴﺮﻧﺪ ﺧﻮﺩﻛﺸﻰ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ !!!
ﺁﻳﺎ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ : ﺯﺭﺍﻓﻪ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻓﻘﻂ ٩ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺁﻥ ﻫﻢ
ﺩﺭ ﺳﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻣﻰ ﺧﻮﺍﺑﺪ !!
ﺁﻳﺎ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ : ﻓﻴﻞ ﻭﻗﺘﻰ ﻛﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﮔﺮﻳﻪ
ﻣﻰ ﻛﻨﺪ!!!
ﺁﻳﺎ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ : ﺍﺳﺐ ﺍﮔﺮ ﺩﻣﺶ ﻛﻨﺪﻩ ﻳﺎ ﺑﺮﻳﺪﻩ ﺷﻮﺩ
ﻣﻴﻤﻴﺮﺩ !!!
ﺁﻳﺎ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ : ﺗﻤﺴﺎﺡ ﻭﻗﺘﻰ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﻴﺸﻮﺩﮔﺮﻳﻪ
ﻣﻴﻜﻨﺪ !!!
ﺁﻳﺎ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ : ﺷﻴﺮ ﺍﺯ ﺻﺪﺍﻯ ﺧﺮﻭﺱ ﻣﻰ ﺗﺮﺳﺪ !!!
ﺁﻳﺎ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ : ﻣﻮﺭﭼﻪ ﻭﻗﺘﻰ ﻛﻪ ﻋﻄﺴﻪ ﻣﻴﻜﻨﺪﺍﺯ
ﻫﻮﺵ ﻣﻴﺮﻭﺩ !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﺍﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻨﺎﺭﻭ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﺭﺍﻭﺭﺩﻡ
دیدگاه  •   •   •  1393/07/1 - 13:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روز اول مهر:
آیدا جوجو ===> مامور آب خوری!!!
نگار no pv ===> مبصر کلاس!!!
مهسا تک پَر ===> آنتن مدرسه!!!
نسیم خوشجله ===> انتظامات راهرو!!!
پرنسس سارا ===> مسئول نمازخونه!!!
شادی دافی ===> خواندن دعای فرج!!!
نگین مغروره ===> قاریه قرآن!!!
مونا wolf ===> بالای سَکّویِ مدرسه جهت انجام ورزش صبحگاهی...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/31 - 20:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گوگل اگه ایرانی بود وقتی یه چیزی رو سرچ میکردی.....
.
.
.
.
.
.
اول می پرسید"میخوای چیکار؟؟؟"

بعد که توضیح میدادی میگفت"حالا خیلی واجبه؟؟؟"

اگه جوابت مثبت بود میگفت"خعله خب بابا"
دیدگاه  •   •   •  1393/06/31 - 19:52
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره وسط ب خیابون ین خطوط رانندگی میکرد
بهش گفتم :آقا ببخشید میشه بیاین تو لاین اینجوری خوب نیست.

خیلی جدی بهم گفت نه من فقط تو وایبرم:|

خدایا این شادیارو از ما نگیر:))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/31 - 19:51
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عصری مخاطب خاصم تماس گرفت گفت برای وَلِن کادو نمیخواد و فقط همین که کنارشم کافیه ؛ منم به خاطر این فرشته مهربون داشتم خدارو شکر میکردم که یادم اومد اصلا من مخاطب خاص ندارم !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/31 - 19:48
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم سوپر مارکت خرید کنم،
یه دفعه یه دختر بچه اومد به بغاله گفت: لیمو مامانی ( امانی) داری؟
آقا دیدم بغاله هار هار شروع کرد به خندیدن و مسخره کردن،
بچه بیچاره هم بغض کرد و با لب و لوچه آویزون رفت بیرون،
منم از سر انتقام یه سن ایچ از این مرتیکه کش رفتم تا درس عبرتی باشه واسش که دیگه از این کارا نکنه
همچین ادمه خوبی هستم
دیدگاه  •   •   •  1393/06/31 - 19:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به خدا سوگند اگر ماه را در دست راستم و خورشید را دست چپم قرار دهید .
.
.
.
.
حس درس نیستتتتت!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/31 - 19:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



من تو فكرمه از جلو تلویزیون تا دمه دستشویى تله كابین بزنم،،اونوخ یه سریا برا عكس لاین و فیسبوك پا میشن میرن آتلیه :/



دیدگاه  •   •   •  1393/06/31 - 19:33
+4
فریــآכ بــــی صــכآ
فریــآכ بــــی صــכآ
آخرین ویرایش توسط faryad در [1393/06/31 - 14:37]
3 دیدگاه  •   •   •  1393/06/31 - 14:30
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا کی میدونه با اپل چطوری میشه ایدی گوشیو با سیستم صوتی مازراتی ست کرد؟??
.تف تو رایتل ک تو زعفرانیه هم خط نمیده...!!!
بابام اینا از امریکا میخوان زنگ بزنن.. .اگه کسی میدونه pv بگه.. . .
تازه رامسرم ویلا داریم ??
بیشتر توضیح بدم یا بسه؟؟؟؟?? ما خیییییییلى پولداریم!!!!!خیییییللللییییی میفهمی!?? ^______^
دیدگاه  •   •   •  1393/06/30 - 15:52
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ