یافتن پست: #را

محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

متن آهنگ جدیــــــــــــــــــــد آرمین خطاب به استاد :


ﺍﺳـــﺘﺎﺩ!


ﺻﺪﺍﻣﻮ ﺩﺍﺭﯼ؟



ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺖ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺣﺘﯽ ﻣﻦ ....


ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﻋﻤﺖ ...


یه خرده ﮐﺎﺭﯼ ...


9 دادی!


ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯽ ...


ﺗﺮﻡ ﺁﺧﺮﻡ ﻭ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺗﺮﻡ ﻧﯿﺲ ﺍﻭﻥ ﺣﺴﯽ


ﮐﻪ ﺗﻮ ﺗﺮﻡ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻫﺴﺖ ...


ﺷﺎﯾﺪ ﺍﺯ اولش ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺩﺭﺱ ..


ﺭﻭ ﻫﻤﻪ ﺣﻀﻮﺭﯼ ﻫﺎﻡ , ﺑﺴﺘﯽ ﭼﻄﻮﺭ ﭼﺸﺎﺗﻮ ؟


ﻫﯿﺲ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﮕﻮ ﻓﻘﻂ ﺑﺒﺮ ﺻﺪﺍﺗﻮ !


ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺩﭘﺮﺳﻢ !


ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺑﯽ ﺣﺴﻢ !


ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﮐﻞ ﻭﺍﺣﺪﺍﻡ ﺑﻪ 30 ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺮﺳﻦ


دیدگاه  •   •   •  1393/06/27 - 21:15
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

1- ديسکو ( نداريم)






2- کازينو ( نداريم)





3- بار( خاک بر دهانمون)





4- شهربازي ارم با 6 وسيله بازي (2تاش خرابه)





5- سينما (فقط قلاده هاي طلا و اخراجي هاي 37)





6- تعداد زيادي پارک شهري با پوشش گياهي حداقلي و حضور سبز نيروي عزيز انتظامي که حال و





هواي خاصي را به فضا منتقل مي کنند.





7- بولينگ 2عدد در کل کشور (عبدو و سرزمين عجايب) فقط مخصوص آقايان





8- کنسرت به قيمت پول خون انسان(که بر اساس ايين نامه ارشاد خواننده فقط حق دارد يک آهنگ





عاشقانه بخونه،يکي دوتا خوند تا الان کسي ازش خبر نداره!)





9- دهکده آبي پارس (به قيمت پول خون آدمي)





10- پارک آبي آزادگان با روزانه 17 کشته و زخمي





11 - دیدن توپ بازی استقلال و پرسپولیس بدون گل





12 - تله کابين و اسکي (که فقط در کل استان تهران 12 نفر استطاعت مالي استفاده از آنها را دارند.)





و آخرين و مهمترين تفريح،ديدن خانه و ماشين افراد ثروتمند (همون 12 نفري که ميرن اسکي) و





فحش دادن به آنها ...


دیدگاه  •   •   •  1393/06/27 - 21:14
+3
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
"دلگیـــر " نبــاش...!
دلـــت کــه " گیـــــر " بــاشـد ؛
رهـــا نمـی شــوی.....!
یــادت بــاشد :
"خــداونـــد" ، بنــدگان خـود را؛
بـــاآنچــه بـــدان "دل بستـه"انــد
مـــی آزمـــاید
دیدگاه  •   •   •  1393/06/27 - 20:59
+3
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

دیگه به این دخترا نمیشه متلک هم انداخت، امروز به یکی شون گفتم:



.




.



.



.



.



.



خانم خوشگله ، یه بوس میدی؟








گفت: از لب یا لوپ ؟








هیچی دیگه ، سرمو انداختم پایین و فرار کردم ، ترسیدم بمونم بهم تجاوز کنه


دیدگاه  •   •   •  1393/06/27 - 20:58
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﮐﻠﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻪ 18 ﺯﺑﺎﻥ ﺯﻧﺪﻩ ﺩﻧﯿﺎ
*************** *************** ******
-2 ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ..……………ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ !……………………! I love you
-3 ﺍﯾﺘﺎﻟﯿﺎﯾﯽ ………………… ﺗﯽ ﺁﻣﻮ !..……………………! Ti amo
-4 ﺍﺳﭙﺎﻧﯿﺎﯾﯽ .……………ﺗﻪ ﮐﻮﯾﺮﻭ !………………………! Te quiro
-5 ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ .…………ﺍﯾﺶ ﻟﯿﺒﻪ ﺩﯾﺶ !………………! Isch liebe dich
-6 ﺁﻟﺒﺎﻧﯽ ..……………………ﺗﻪ ﺩﻭﻩ ...……………………! !. Te dua
-7 ﺗﺮﮐﯽ .……………ﺳﻨﯽ ﺳﻮﯾﻮﺭﻭﻡ ..……………! ! Seni seviyurom
-8 ﭘﺮﺗﻐﺎﻟﯽ .…………………ﺍﻭ ﺗﻪ ﺁﻣﻮ !.…………………! Eu te amo
-9 ﭼﯿﻨﯽ .………………… ﻭﻭ ﺁﯼ ﻧﯽ !………………………! Wo ai ni
-10 ﭼﮑﯽ ………………… ﻣﯿﻠﻮﺟﯽ ﺗﻪ !.……………………! Mi luji te
-11 ﺭﻭﺳﯽ ……………… ﯾﺎ ﺗﺒﯿﺎ ﻟﯿﻮﺑﻠﯿﻮ !………………! Ya tebya liub liu
-12 ﮊﺍﭘﻨﯽ ……………………ﺁﯾﺸﯿﺘﺮﯼ ﻭ !………………………! Aish iteru
-13 ﺳﻮﯾﺪﯼ ………… ﯾﺎﮒ ﺍﻟﺴﮑﺎﺭ ﺩﺍﯼ !.………………! Yag Elskar dai
-14 ﺻﺮﺑﺴﺘﺎﻧﯽ .………………ﻭﻟﯿﻢ ﺗﻪ !……………………! Vol im te
-15 ﻋﺮﺑﯽ ..………………… ﺍﻧﺎ ﺑﺤﯿﺒﮏ !.………………! A na Behibbek
-16 ﻓﺎﺭﺳﯽ .…………… ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !..…………………! Dooset daram
-17 ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﯼ .……………… ﮊ ﺕ ﺁﯾﻤﻪ ….……………………! !. Je t aime
-18 ﻓﯿﻠﯿﭙﯿﻨﯽ ..…………… ﻣﺎﻫﺎﻝ ﮐﯿﺘﺎ ..……………………! ! Mahal kita
دیدگاه  •   •   •  1393/06/27 - 20:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/27 - 20:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/27 - 19:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/27 - 19:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/27 - 19:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/27 - 18:06
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ