یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 22:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم به عنوان ۱ مهندس میخواستم دیوار رو سوراخ کنم، شک داشتم که از زیر جایی که میخوام سوراخ کنم سیم برق رد شده باشه، واسه اینکه برق نگیرتم فیوز رو قطع کردم، تازه وقتی دیدم دریل کار نمیکنه کلی غصه خوردم که دریل سوخت .. :-S
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 21:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــاشـد هر چـه تو بگویـی ...!
کمـی زمان می خـواهـم ...

هــر وقت تـوانسـتم نــفس کـشیـدن را فــراموش کنـم ...
تــو را هم از یــاد خـواهم بــرد !!!...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 20:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 16:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هوا که بارانی میشود...
.
.
.
از پنجره اتاقم...

.
.
خیلی راحت تف میکنم رو ملت هیچکیم نمیفهمه !!!:))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 15:47
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوس پسر دارم اصن زنگ نمیزنه..خب طبیعتا منم عمرا زنگ بزنم بهش!
sms هم نمیده خب منم نمیدم..اصن به درک..مگه قحطیه پسره..والا!
اصن از هم خبر نداریم..ینی آزادِ آزاااااااااااااااااد :)
اصن نمیدونم کدوم گوریه نفلهههههههههههه [-(
اصن ما هیچکدوم دوس پسر دوس دختر نداریم که :|

اه باز به جای قرصای آبی قرصای قرمزو خوردم..خیلی میبخشین..خوب میشـم ایشالاااااااااااا..باز شمام دعا کنین<img src=(" title=":((" /> =)))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 15:38
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



یه نفر پیام داده می خوام اددت کنم، چیکار کنم؟ بهش گفتم: یه کپی از شناسنامه با دو قطعه عکس و رضایتنامه از پدر ومادر رو برام بفرست. دیگه پیام نداد فکر کنم رفته مدارکشو تکمیل کنه.



دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 15:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



اگه اعصابت خرابه اهنگ بخون
یهو میبینی که داری میخندی
چون صدات از اعصابت خرابتره



دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 15:27
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 13:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 13:17
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ