اعتراف میکنم به عنوان ۱ مهندس میخواستم دیوار رو سوراخ کنم، شک داشتم که از زیر جایی که میخوام سوراخ کنم سیم برق رد شده باشه، واسه اینکه برق نگیرتم فیوز رو قطع کردم، تازه وقتی دیدم دریل کار نمیکنه کلی غصه خوردم که دریل سوخت ..
یه دوس پسر دارم اصن زنگ نمیزنه..خب طبیعتا منم عمرا زنگ بزنم بهش! sms هم نمیده خب منم نمیدم..اصن به درک..مگه قحطیه پسره..والا! اصن از هم خبر نداریم..ینی آزادِ آزاااااااااااااااااد اصن نمیدونم کدوم گوریه نفلهههههههههههه اصن ما هیچکدوم دوس پسر دوس دختر نداریم که
اه باز به جای قرصای آبی قرصای قرمزو خوردم..خیلی میبخشین..خوب میشـم ایشالاااااااااااا..باز شمام دعا کنین(" title="(" /> )
یه نفر پیام داده می خوام اددت کنم، چیکار کنم؟ بهش گفتم: یه کپی از شناسنامه با دو قطعه عکس و رضایتنامه از پدر ومادر رو برام بفرست. دیگه پیام نداد فکر کنم رفته مدارکشو تکمیل کنه.