♥ نگار ♥
ﻣﺤﺒﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺑﺸﺎﺭ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺳﻘﻮﻁ ﮐﺮﺩ
ﺍﻣﺎ
.
.
.
.
.
ﺣﺎﻻ ﺍﻣﺎ ﺷﻮ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ
ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﺣﺎﻻ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯ ﮐﺎﺭﯾﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ
♥ نگار ♥
شادی یعنی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با عشقت بری استخر
از پشت بغلت کنه
دست لای موهات بیاره
آروم در گوشت بگه
دوای درد منی مال خودمی
میخامت تا ابد عشقم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
كه البته كار به همین آسونیا هم نیست
١-استخر كو؟
٢-عشقم كجا بود؟
٣-دردم كجا بود.
٤- حالا همه اینا هم بود چرا كاری كنیم كه اسلام در خطر بیفته.
♥ نگار ♥
عجب هوای باحالی شده امروز...
جون میده برا موج سواری توی سواحل کالیفرنیای جنوبی!
البته ما که تا حالا اونجا نرفتیم!
موج سواری هم که بلد نیستیم!
کلا" دریا هم که تا حالا از نزدیک ندیدیم!
هیچی دیگه روز خوبی داشته باشید.
فقط خواستم بگم هوا خیلی خوبه!
♥ نگار ♥
ایرانی ها وقتی از خونه میرن
میگن : آخیش پوسیدیم تو اون چار دیواری . . .
وقتی برمیگردن میگن : هیچ جا خونه خود آدم نمیشه . . . !
خود درگیری از صفات بارز ما ایرانیاست . .