یافتن پست: #را

محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
غضنفر یه قصاب میاره واسه کشتن گوسفند ... بهش میگه :
میخوام برام تیک تیکش کنی برای کباب،قورمه و دیزی . کله پاچشم تمیز کن بچه ها دوس دارن . روده و معدشم بزار کنار برا سیرابی . پوستشو با خودت نبریا ! میخوام سجاده درست کنم . پشکلاشم برا باغچه. آشغالشم برا گربه. با استخوناشم سوپ میپزیم .
به اینجا که میرسه گوسفنده یه نگاهی به غضنفر میندازه میگه : میخوای صدامم ضبط کن بزار برا زنگ موبایلت ... ؛-)
دیدگاه  •   •   •  1393/06/25 - 13:23
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

تا وقتی که یه دختربچه داره ، تنش رُ واسه شامش می‌فروشه،
به من چه که فلان آرتيست و مطرب، چه مارکی، یا چه جنسی رُ می‌پوشه؟


به من چه که کدوم خواننده‌ی پاپ، به دستش ساعتِ مارکِ رول[!]؟
کدوم رنگ توی دنیا رنگِ ساله؟ تو هالیوود کی اسطوره‌ی س[!]؟


من اين‌جام! بین اين مردم که امید، داره کم کم می‌میره تو دلاشون،
چه‌قدر فاصله دارن تیترا از ما، چه‌قدر اين دَکه دوره از خیابون...

دیدگاه  •   •   •  1393/06/25 - 12:56
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

عکس های زنی که با اندام خود رکوردی جدید ثبت کرده!
یک خانم 23 ساله با زایمان و بدنیا آوردن پنج قلو هایش توانست نامش را وارد کتاب رکورد های گینس کند.
این زن در یک لقاح طبیعی صاحب پنج فرزند شد اما نکته مهم در این زایمان این نکته بود که تمام این فرزندانش را بصورت طبیعی بدنیا آورده و از سزارین استفاده نکرده است و همین نکته باعث ثبت شدن نام او در کتاب رکوردهای گینس شده است. وی صاحب 4 پسر و 1 دختر شده است که حال تمامی فرزندان وی خوب میباشد.







‏عکس های زنی که با اندام خود رکوردی جدید ثبت کرده!<br />
یک خانم 23 ساله با زایمان و بدنیا آوردن پنج قلو هایش توانست نامش را وارد کتاب رکورد های گینس کند.<br />
 این زن در یک لقاح طبیعی صاحب پنج فرزند شد اما نکته مهم در این زایمان این نکته بود که تمام این فرزندانش را بصورت طبیعی بدنیا آورده و از سزارین استفاده نکرده است و همین نکته باعث ثبت شدن نام او در کتاب رکوردهای گینس شده است. وی صاحب 4 پسر و 1 دختر شده است که حال تمامی فرزندان وی خوب میباشد.<br />
<br />
ارسالی از Azadeh Sartoli‏





دیدگاه  •   •   •  1393/06/25 - 12:47
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﺩﯾﮕﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﺴﻪ !!!
ﺗﻮ ﺭﻭﺡ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﻥ ﭘﺴﺮﺍ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺨﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺑﺎﺷﻦ !!!
ﺗﻮ ﺭﻭﺡ ﺍﻭﻥ ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﻥ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭻ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﻧﺘﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﭘﺴﺮﯼ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﻪ !!!
ﺗﻮ ﺭﻭﺡ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﻮ ﺑﻪ ﮔﻨﺪ ﮐﺸﯿﺪﻥ !!!
ﺗﻮ ﺭﻭﺡ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻢ ﻣﯿﺪﻭﻧﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺩﻭﻣﯿﺶ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﻟﯽ ﭼﻬﺎﺭﻣﯽ ﯾﺎ
ﭘﻨﺠﻤﯽ ﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ !!!
ﺗﻮ ﺭﻭﺡ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺱ I Love You ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻣﯿﮑﻨﻦ !!!
ﺣﺎﻻ ﻫﯽ ﺑﮕﯿﻦ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ .…
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ
دیدگاه  •   •   •  1393/06/25 - 12:30
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
نمیدونم چی شد ولی یهو یاده دوران ابتدایی افتادم!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همون درسی که: ﺩﻫﻘﺎﻥ ﻓﺪﺍﮐﺎﺭ ﺷﻠﻮﺍﺭﺷﻮ ﺩﺭﺍﻭﺭﺩ ﺑﻪ ﮐﺒﺮﯼ ﮔﻔﺖ: ﺗﺼﻤﯿﻤﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 21:53
+3
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﯾﻪ ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻤﺜﻞ ﺭﻭﺳﯽ ﻣﯿﮕﻪ :
ILOKSO NOK LOOBAHG MAZIZA
ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﺑﺮﺍﻡ ﻋﺰﯾﺰ ﺗﺮﯾﻨﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﮔﻪ ﺍﺯ ﺁﺧﺮﻡ ﺑﺨﻮﻧﯿﺶ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻌﻨﯽ ﺭﻭ
ﺑﻪ ﻓﺎﺭﺳﯽ میده!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 21:19
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺑه 2020 ﺑﺮﺍﯼ ﻗﻄﻌﯽ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ. ﺁﻗﺎ ﺑﺒﺨﺸﯿﻦ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻣﺎ ﻗﻄﻊ ﺷﺪﻩ، ﺗﻮ ﺳﺎﯾﺖ ﻧﻤﯿﺮﻩ !! ...
ﻣﺎﻣﻮﺭ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﺋﯽ : ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺮﺍﻏﺘﻮﻥ ﺭﻭﺷﻨﻪ؟ ﮐﺪﻭﻡ ﺧﺎﻣﻮﺵ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ: ﭼﺮﺍﻏﺎﯼ ﺣﺎﻝ ﻭ ﭘﺬﯾﺮﺍﺋﯽ ﺭﻭﺷﻨﻪ ! ﭼﺮﺍﻏﺎﯼ ﺣﻤﻮﻡ ﻭ دستشویی ﺧﺎﻣﻮﺵ! :|
.
.
من سرمو کجا بکوبم مرگم طبيعي جلوه کنه؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 21:17
+3
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

كار اين خانوم تشويق داره؟
1- بله
2- ميتونست كاره بهتر انجام بده










‏كاراين خانوم تشويق داره؟<br />
1- بله<br />
2- ميتونست كاره بهتر انجام بده‏





 

4 دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 21:13
+4
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﻣﯿﮕﻔﺖ :
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﮐﻼﺱ ﯾﮏ
ﺑﺎﺩﮐﻨﮏ ﺑﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﻭ ﯾﮏ ﺳﻮﺯﻥ ﺩﺍﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﯾﮏ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻓﺮﺻﺖ
ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎﺩﮐﻨﮑﻬﺎﯼ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺑﺘﺮﮐﺎﻧﯿﺪ ﻫﺮﮐﺲ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﮑﺪﻗﯿﻘﻪ
ﺑﺎﺩﮐﻨﮑﺶ ﺭﺍ ﺳﺎﻟﻢ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﺍﺩ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺷﺮ ﻭﻉ ﻭ ﺑﻌﺪﺍﺯ ﯾﮑﺪﻗﯿﻘﻪ ﻣﻦ ﻭ ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺎ
ﺑﺎﺩﮐﻨﮏ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺷﺪﯾﻢ .
ﺳﭙﺲ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻦ
ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻼﺱ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﺮﭘﺎ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﻫﻤﻪ ﮐﻼﺱ ﺑﺮﻧﺪﻩ
ﺷﺪﻧﺪ ﺯﯾﺮﺍ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺑﺎﺩﮐﻨﮏ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﻧﺘﺮﮐﺎﻧﺪ ﭼﺮﺍﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭ
ﺑﻮﺩ ﺑﻌﺪﺍﺯ ﯾﮏ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻫﺮﮐﺲ ﺑﺎﺩﮐﻨﮑﺶ ﺳﺎﻟﻢ ﻣﺎﻧﺪ ﺑﺮﻧﺪﻩ
ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﭽﻨﯿﻦ ﻫﻢ ﺷﺪ !.
ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺩﺭﺍﯾﻦ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺭﻗﯿﺐ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ ﻭ ﻗﺮﺍﺭ
ﻧﯿﺴﺖ ﻣﺎ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺎﺯﻧﺪﻩ.
ﻗﺮﺍﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺗﻀﻤﯿﻦ
ﮐﻨﯿﻢ .
ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﻢ ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ .ﺑﺎﻫﻢ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﮐﻨﯿﻢ . ﺑﺎﻫﻢ ﺷﺎﺩ
ﺑﺎﺷﯿﻢ . ﺑﺎﻫﻢ …ﺑﺎﻫﻢ …
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺑﺎﺩﮐﻨﮏ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﺑﺘﺮﮐﺎﻧﯿﻢ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 17:37
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
آقای مهدی طهماسبیان از مرند آذربایجان راننده ترانزیت پشت تریلی اش را با عکس های کوروش بزرگ و نماد های ایرانی چون نشان فروهر تزئین کرده و در تمامی اروپا ایران را تبلیغ می کند.

دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 17:30
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ