یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شده دلت بگیره و نتونی گریه کنی؟؟؟؟؟
نه اینکه تو یه جای شلوغ باشیا نه
غرورت نزاره گریه کنی
بت بگه باید قوی باشی
ازاون طرف قلبت ک داره زیراون همه فشار می[!]
بگه گوره بابای قوی بودن
بزن زیره گریه لامصب
خالی کن خودتو
میدونی این جور موقع ها باید چیکارکنی؟
.
.
.
.
.
.
باید خودتو ب یه روانشناس نشون بدی
چون نه قلب میتونه حرف بزنه نه غرور
اوضات خیلی خرابه عمو بدوووو برو دکتر :|:))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/23 - 22:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



تو زندگیتون همیشه فیل باشید ...
هیچی فیل باشید دیگه همینطوری بی دلیل
چیه چرا منو اینطوری نگاه میکنی؟ خب فیل باش دیگه، اصن خر باش تو زندگیت -_-
نصیحتم بهت نیومده ... از جلو چشمام خفه شو :))))
روانی هم خودتی :)))



دیدگاه  •   •   •  1393/06/23 - 22:15
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/23 - 22:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره میره فروشگاه ورزشی،میگه:آقاببخشیدپرچم ایران دارید؟فروشنده براش میاره،دختره میگه:میتونم رنگای دیگشم ببینم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قرآنها رو بزارین رو سرتون؛ با من تکرار کنید
الهی العفو
الهی العفو
دیدگاه  •   •   •  1393/06/23 - 21:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺯﯾﻦ ﭘﺲ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ "خخخخخ" ﺍﺯ ﮐﻠﻤﺎﺕ جدید ﺯﯾﺮﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ:
ﻣﺎﺥ: ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
ﺗﺎﺥ: ﺗﺮﮐﯿﺪﻡ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
ﺳﺸﺎﺥ: ﺳﺮﻭﯾﺲ ﺷﺪﻡ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
ﺑﺸﺎﺥ : ﺑـﯿﻬﻮﺵ ﺷﺪﻡ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
ﭘﺸﺎﺥ: ﭘﺨﺶ ﺷﺪﻡ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
ﭘﺸﮑﺎﺥ: ﭘﻬﻦ ﺷﺪﻡ ﮐﻒ ﺍﺗﺎﻕ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
استفاده کنید
1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/23 - 21:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/23 - 21:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شهرام شپره اگه ژاپن بود,از حرکت سرش برق تولید میکردن.
دیدگاه  •   •   •  1393/06/23 - 21:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز زنگ زدم خونه با مامانم کار داشتم، بابام حس شوخ طبعی گل کرده صدای زن در میاره، منم فکر کردم داداشمه!!! بهش میگم :حوصله شوخی ندارم الاغ؛ صدات مثل میمونه، نازکشم میکنی؛ گوشی رو بده به مامان!! داداشم اس داده شب نیا بابا عصبانیه!!! به نظرتون ناراحت شد؟؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/23 - 21:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/23 - 21:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/06/23 - 21:08]
دیدگاه  •   •   •  1393/06/23 - 21:00
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ