mohamadjavad
لعنت به زمونه ای که مردبودن دردداره ونامردبودن کیف.لعنت به زمونه ای که خوبی کردن تاوان داره وبدی کردن احترام.لعنت به زمونه ای که پاک بودن تنهایی میاره وخیانت کردن کلاس...خدایاچه بگویم بگوچه کاربایدکرد بااین همه سردرگمی به فردابگوتو مردی کن نیا
mohamadjavad
خرابم...!خراب به اندازه ی همان قاضی که متهم اعدامی اش رفیقش بود...!
mohamadjavad
آنانکه روزی به خماری من وتومیخندیدند.بگذارامروزدراین خماری بمانند که این سرمستی من وتوازکجاست....
♥ نگار ♥
سال ۱۳۶۰ :
پسر : من عاشقتم …
دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!
پسر : میکشــــــمت! (قتل)
...
سال ۱۳۷۰ :
پسر : من عاشقتم …
دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!
پسر : باشه . ( خودکشی )
...
سال ۱۳۸۰ :
پسر : من عاشقتم …
دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!
پسر : باشه منم میرم یکی دیگه پیدا میکنم :دی
...
سال ۱۳۹۰ :
پسر : من عاشقتم …
دختر : من با یکی دیگه رابطه دارم!
پسر : اوکی. صبر میکنم تا باهم بهم بزنین