یافتن پست: #را

mary jun
mary jun
سلام و شب بخیر خدمته دوسایه گلم

من ی عمله سخ دارم

احتماله زنده موندم کمه


میدونم هیچ خوبی یی ازم ندیدید

ولی هر چی ازم بدی دیدید حلال کنید

همتون موفق باشید

برا همتون ارزوی خوشبختی میکنم

برام دعا کنید

شبتون بخیر

حلالم کنید
آخرین ویرایش توسط Mariyam در [1393/06/8 - 23:17]
4 دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 23:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جدید ترین دغدغه فکری دخترا...!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وایــــــــــــــــــــــــــــی؛ اگه منو برا "چالش سطل یخ" دعوت کنن، چی بپوشم؟؟؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 22:46
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 20:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 20:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 20:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 20:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 20:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 20:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 20:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم...دختره رفته رانی خریده،گوشش نوشته بوده "اصل "اونم با ماژیک زیرش نوشت:مژده 19 تهران !!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 19:50
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ