یافتن پست: #زندگی

ronak
ronak
کاریکاتور زندگی,
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 15:48
+5
ronak
ronak
تو ۳ سالگی : " مامان ، بابا عاشقتونم"

تو ۱۰ سالگی : " ولم کنین "

تو ۱۶ سالگی : " مامان و بابا همیشه میرن رو اعصابم"
... ... ...
تو ۱۸ سالگی : " باید از این خونه بزنم بیرون"

تو ۲۵ سالگی : " حق با شما بود"

تو ۳۰ سالگی : "میخوام برم خونه پدر و مادرم "

تو ۵۰ سالگی : " نمیخوام پدر و مادرم رو از دست بدم!!!!"

تو ۷۰ هفتاد سالگی : " من حاضرم همه زندگیم رو بدم تا پدر و مادرم الان اینجا باشن ...!

بیاید ازهمین حالا قدر پدرو مادرامونو بدونیم...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 15:35
+5
مهسا
مهسا
تجربه نشون داده

وقتی با دوستت دعوات میشه

تازه میفهمی چقدر از اسرار زندگیت با خبر بوده !
{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 14:45
+4
sasan pool
sasan pool
تنها ماندم
با چشمانی آزرده از هجوم تلخ تند باد ها
با چهره ای تکیده از سرمای زندگی
بی عشق ؛
و حتی امید .
تنها ماندم
بی چراغ ، در جاده ی تاریک زندگی ,
بی ماه هم ؛
آسمان دلش نسوخت برای پاهای برهنه
برای جاده ی پر سنگ
برای من ؛
تو
برای عشق دیرینه ی مان
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 13:36
+3
رضا
رضا
نمی توانم بگویم که

در دلم چقدر درد زندگی می کند

و نمی توانم بگویم

حرف هایی هست که

جهانم را بر هم ریخته

جهانی درون من

جهانی درون اشیاء سازی اطراف من

و در این فرصت کوتاه ...

نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم بود

و در کدامین غروب خواهم رفت
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 10:31
+4
?
?
در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ! آسمان را دریاب ، زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست ، آنقدر سیر بخند که غم از رو برود.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:18
+4
مهسا
مهسا
خدایا! گفتی: اگر کسی دو روزش مثل هم باشد، باخته است... "من،" خیلی وقت است که زندگی را باختم... حال، با این روزهای تکراری و پر از درد چه کنم...!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:13
+4
مهسا
مهسا
خوشبخت ترین مردم در روی این کره خاکی کسانی نیستن که آنجور که می خوان زندگی می کنن. آنها کسانی هستن که خواسته های خودشون رو بخاطر کسانی که دوستشون دارن تغییر میدن. ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:12
+4
مهسا
مهسا
تنها چیزی که از من دلجویی می‌کرد امید نیستی پس از مرگ بود. فکر زندگی دوباره مرا می‌ترسانید و خسته می‌کرد. من هنوز به این دنیایی که در آن زندگی می‌کردم انس نگرفته بودم، دنیای دیگر به چه درد من می‌خورد؟؟...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:12
+3
مهسا
مهسا
با کسی زندگی کن که مجبور نباشی یه عمر برای راضی نگه داشتنش فیلم بازی کنی . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 23:55
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ