یافتن پست: #زندگی

gha3m
gha3m
کدوم انگشتت رو بیشتر دوست داری؟ -------------- انگشت شماره 1 (انگشت شصت) این انگشت نماد مسائل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، اقتصاد‌دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند. انگشت شماره 2 (انگشت اشاره) این انگشت نماد کار است و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری می‌دهند، انسان‌های کاری‌ای هستند و به طور کلی وجدان کاری‌ خوب و موفقیت زیادی در کارهایشان دارند. انگشت شماره 3 (انگشت وسط) این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان می‌دهد؛ افرادی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خود‌پرست و خود‌خواه هستند! انگشت شماره 4 (انگشت انگشتری) این انگشت نماد محبت و عشق است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، انسان‌هایی احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال کردن دیگرانند. انگشت شماره 5 (انگشت کوچک) این انگشت نماد خانواده و فرزند است و کسانی که به این انگشت علاقه‌مندند، افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و به طور کلی روابط بین افراد اهمیت می‌دهند.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:11
+1
gha3m
gha3m
دیدین سر جلسه امتحان وقتی رو یه سوال گیر میکنی تمام خاطرات زندگیت یادت میاد جز همون یه سوال بعد کافیه برگتو تحویل بدی کلمه به کلمش یادت میاد:-|
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:08
+1
ebrahim
ebrahim
سه مرحله احمقانه در زندگی وقت داری! انرژی داری! اما پول نداری! پول داری! انرژی داری! اما وقت نداری! پول داری! وقت داری! اما انرژی نداری!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 21:03
+5
امید
امید
به دکتر علی شریعتی گفتنند , استاد سیگار طول زندگی رو کوتاه میکنه , دکتر در جواب فرمود من به عرض زندکی فکر میکنم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 20:35
+6
ashkan
ashkan
زندگی به سبک آمریکایی : دختر : پدر من دیروز ازدواج کردم ولی یادم رفت به شما خبر بدم پدر : مشکلی نداره دخترم ! ولی دفعه بعد یادت نره منو دعوت کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:59
+6
ronak
ronak
در Romantic
تو با منی و من تنها هستم ، در قلب منی و من به عشق تنهایی زنده هستم، تو همنفسم هستی و نفسهایم عطر تنهایی را میدهد توهمسفرم هستی و جاده زندگی رسم غریبگی را به من یاد میدهد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:50
+3
ronak
ronak
در Romantic
روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:46
+4
ronak
ronak
در Romantic
دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:26
+4
-1
gha3m
gha3m
یکی از دوستای دوره دانشجویی که خدای جوک بود یعنی جوکهای بی مزه رو هم جوری تعریف میکرد که آدم روده بر می شد خلاصه بعد 5 سال دیدمش پرسیدم ازدواج کردی گفت آره 1 ساله که بدبخت شدم پرسیدم چرا زنت اهل زندگی نیست؟ گفت چرا دختر خوبیه فقط خودش رشتیه مامانش لره باباشم اصالتش [!] گفتم خوب این کجاش بده؟ گفت که دیگه نمی تونم جوک بگم دارم خفه میشم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 22:13
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ