یافتن پست: #زندگی

مهسا
مهسا
می گن نیمه اول زندگی یک مرد برای پیدا کردن زن مورد علاقه اش سپری میشه و نیمه دوم هم برای پیچوندن همان زن مورد علاقه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 23:41
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
دو خط موازى زاییـده شدند.. پسرکى در کلاس درس آنها را روى کاغذ کشید. آن وقت دو ‏خط موازى چشمشــان به هم افتاد و در همان یک نگاه قلبشـان تپیـد و مهر یکدیگر را در ‏سینه جای دادند. خط اولى گفت: ما مى توانیم زندگی خوبی داشته باشیم. و خط دومی ‏از هیجان لـرزید. خط اولـی گفت: و خانه اى داشته باشیم در یک صفحه دنج کـاغذ من روزها کار میکنم. می توانم بروم خط کنار یک جاده دور افتاده و متروک شوم یا خط کنار ‏یک نردبام. خط دومی گفت: من هم می توانم خط کنار یک گلدان چهار گوش گل سرخ ‏شوم یا خط یک نیمکت خالی در یک پارک کوچک و خلوت خط اولی گفت: چه شغل شاعرانه اى.. حتماً زندگی خوشی خواهیـم داشت
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 22:31
+6
امید
امید
همه ی عشق منی تو، غم دنیا که غمی نیست من ازت خاطره دارم، خاطره درد کمی نیست روبروی من عزیزم روزگار روشنی نیست همش از حال تو میگم، حال من که گفتنی نیست من یه عمره با خیالت لحظه لحظه در نبردم با تو زنده بودم اما، با تو زندگی نکردم (به زودی در کنار جامعه ی مجازی Bia2uni سایت موزیک Bia2berim هم فعالیت خود را آغاز میکند)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 22:21
+8
ronak
ronak
مانند هر امیدی روزی زندگی داشته ام. . . . . مانند هر رویایی من هم خواهی شناخت . . . دور از یک جزر و مد از خاموشی به دست باد سپرده شدم از اراده من، در گلوی من موج های مهیب تر از امواج دریا . . . دور از دنیای تو شسته شدم . . . . . . دور از دنیای تو محو شدم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 22:18
+8
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
اگه تو زندگیت یکی از سیمهای سازت پاره شد، آهنگ زندگیتو جوری ادامه بده که هیچکس نفهمه به تو چی گذشت حتی اونی که سیمو پاره کرد.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:22
+2
zahra
zahra
شوهر برگزیده ی جهان
13 دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 21:48
+10
ali rad
ali rad
زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی نقشه را اوست که تعیین کرده تو در این بین فقط می بافی نقشه را خوب ببین نکند آخر کار … … قالی زندگیت را نخرند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 21:08
+4
sasan pool
sasan pool
آرسنال دوباره باخت.این چه زندگی .بابا منچستر بزن دیگه آرزو موند به دل من آرسنال منچستر بزنه.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 17:28
-4
gha3m
gha3m
در زندگی فهمیده ام که : اغلب مردم با چنان عجله و شتابی به سوی داشتن یک زندگی خوب حرکت می کنند که از کنار آن رد می شوند ..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 15:46
+3
Azita
Azita
زیبایی زندگی اینه که:ندانی و دعایت کنند.نبینی و نگات کنند.نشنوی و صدات کنند.نفهمی و دوستت داشته باشند
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 15:36
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ