ronak
همیشه اول راهیم راز گم شدن همینه،اونکه کوله بارو بسته ته راهو نمیبینه،یه نگاه اشتباهی یه هراس بی نشونه،همه خاطره های پشت سر رو میسوزونه،روزای زندگی گاهی مثل یک زندون سرده،گاهی که بغضای کهنه قلبامونو دوره کرده،دوباره عاشقی و غم دوباره حسرت دیروز،دوباره شراره های یه گذشته نفس سوز
gha3m
من از نسل کوروشم ، که من ماندم و ماهیانه 45 هزار تومان یارانه !!! من از نسل ستارخان و باقرخانم ، که فقط ترافیک خیابانش برایم مانده !!! از دریای کاسپین ، فقط ویلاهای ساحلی اش مانده برایم ...!!! از خلیج فارسش ، فقط رای گیری هایش !! از آذربایجانش ، برایم جک هایش مانده ...! از سکه های دوره هخامنشی ، برایم ریال ماند !! از آزادی بیان ، برایم دیوار های دستشویی های عمومی ماند ...! ابراز احساساتم شد اس ام اس ، زندگی ام گره خورده به زندگیه مجازی ، فریادم شد دکمه های کیبرد ، ترسم شد از ماشین پلیس !! من از نسل کوروش بودم !!
ALI SHABAN
ضرب المثل های از دور دنيا در مورد ازدواج*****١هنگام ازدواج بيشتر با گوش هايت مشورت كن تا با چشم هايت.. ضرب المثل آلمانی. ٢- مردی كه به خاطر " پول " زن می گيرد، به نوكری می رود. . ضرب المثل فرانسوی . ٣-لياقت داماد ، به قدرت بازوی اوست . . ضرب المثل چينی . ۴- زنی سعادتمند است كه مطيع " شوهر" باشد. ضرب المثل يونانی . ٥- زن عاقل با داماد " بی پول " خوب می سازد. . ضرب المثل انگليسی . ٦- زن مطيع فرمانروای قلب شوهر است. . ضرب المثل انگليسی . ٧- زن و شوهر اگر يكديگر را بخواهند در كلبه ی خرابه هم زندگی می كنند. . ضرب المثل آلمانی . ٨ - داماد زشت و با شخصيت به از داماد خوش صورت و بی لياقت . . ضرب المثل لهستانی . ٩- دختر عاقل ، جوان فقير را به پيرمرد ثروتمند ترجيح می دهد. . ضرب المثل ايتاليايی. ١٠ -داماد كه نشدی از يك شب شادمانی و عمری بداخلاقی محروم گشته ای .. ضرب المثل فرانسوی . ١١- دو نوع زن وجود دارد؛ با يكی ثروتمند می شوی و با ديگری فقير. . ضرب المثل ايتاليايی . ١٢- در موقع خريد پارچه حاشيه آن را خوب نگاه كن و در موقع ازدواج درباره مادر عروس تحقيق كن . . ضرب المثل آذربايجانی . ١٣
gha3m
به سلامتی اون پسری که خواست آدم بشه ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت . . . همیشه پای یک زن در میان است !
gha3m
امیدوارم بعضی از کارفرمایان بفهمند کسی که دنبال کار میگرده میخواد با شرافت زندگی کنه، نمیخواد تن فروشی کنه..
gha3m
بعضیا رو باید یهو از زندگیت حذف کنی...اگه به مرور باشه زجرت میدن...مثل کندن چسب زخم ( ̲̅:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅ ̲̅]̲̅:̲̅:̲̅:̲̅) از رو پوست که یهو می کنیش و خلاص میشی...!!