یافتن پست: #زندگی

پاراگلایدر
پاراگلایدر
این روزها حداقل تعداد دوستان هر کسی در شبکه های اجتماعی ، ١٠٠ تا ٢٠٠ نفر است. سن و سال دارها می پرسند: یعنی تو واقعا اینهمه دوست داری؟! و من از حرفشان متعجب می شوم. خب همه آدمها مدرسه رفته اند،‌ دانشگاه رفته اند، سر کار رفته اند هر کدام از این زمانها و مکانها موقعیتهای جدید برایشان به وجود آورده تا آدمهای جدید را بشناسند. فرق امروز این است که دنیای ارتباطات این آدمها را که همیشه در زندگی هم ظاهر و غایب می شده اند به هم وصل کرده است. دیگر دوستی دوست دیگرش را گم نمی کند. آدمها از هم خبر دارند. می دانند فلانی خوب است. یک گوشه دنیاست و چه کار می کند. آدمها در شبکه های اجتماعی به علت علایق مشترکشان به هم ربط پیدا می کنند و لابد به هم کمک می کنند.که واقعا هم می کنند.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:32
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
معلم خصوصی فیزیکم اومده خونمون میگه : خب...امروز قرار بود فیزیک کار کنیم!!!!!!!!! پـَـــ نــه پـَـــ تو رو خدا بیا و دین و زندگی کار کن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:30
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم میشه مبحث خازن رو واسم توضیح بدی؟ میگه:مبحث خازن فیزیک دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ مبحث خازن دین و زندگی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:56
elahe
elahe
نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:21
+2
مهسا
مهسا
قلمم به رنگ سیاه و کاغذم سفید مینویسم با قلم سیاه بر روی کاغذ سفید زندگی ام همرنگ قلمم دلم همرنگ کاغذم این است سرگذشت یک همیشه تنها
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:32
+4
مهسا
مهسا
کاش دلتنگی نیز نام کوچکی می داشت تا به جانش می خواندی نام کوچکی تا به مهر آوازش می دادی همچون مرگ که نام کوچک زندگی است
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:16
+5
ALI SHABAN
ALI SHABAN
چرخهای سنگین و زنگ زدۀ زندگی با دستهای نامرئی امید می چرخد . ناصرالدّین صلب الزمانی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:58
+4
ALI SHABAN
ALI SHABAN
بهترین لحظات زندگی من لحظاتی بود که در خواب گذراندم. بتهوون
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:55
+5
ALI SHABAN
ALI SHABAN
وقایع خوش زندگی مثل درختان سبز و خرمی است که وقتیکه از دور نظاره شان می کنیم خیلی زیبا به نظر می رسند ولی به مجرد آنکه نزدیکشان شده و در داخلشان می رویم زیبائیشان هم از بین می رود ، شما در این موقع نمی توانید بفهمید زیبائیش به کجا رفته ، آنچه می بینید چند درخت خواهد بود و بس. شوپنهاور
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:49
+2
rAmin
rAmin
اگه پاچه شلوارت شده خیس تو بارون روی زمین ، اگه تو هر قدم زندگیت یه سد بزرگ بوده کمین،نگران نباش،داش منم مثه توام پره درد،شبا به گلوی پره بغضم،سر میزنم مثه یه دوره گرد{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:49

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ