یافتن پست: #زندگی

رضا
رضا
یاد بگذشته به دل ماند و دریغ نیست یاری كه مرا یاد كند دیده ام خیره به ره ماند و نداد نامه ای
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 19:40
+8
رضا
رضا
یاد بگذشته به دل ماند و دریغ نیست یاری كه مرا یاد كند دیده ام خیره به ره ماند و نداد نامه ای
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 18:54
+3
رضا
رضا
لباس هایت، کفش هایت... همه را نو کرده اي... اما دلت؟ دیروز که باد، روسریت را...کمی عقب می داد، دستانت مستِ کدام دست بود، که...؟!؟! دیروزِ امروزي که فردایش نوروز بود... ...ماهیِ عیدِ نیامده ات مرد همه گفتند که مرد، فقط شمعدانی خانۀ همسایه فریاد زد که: نه...او نمرد...دق کرد... از تَنگیِ تُنگش... از بی مهري تو... از خودخواهی تو... اما این خبر تازه اي نبود...! سالهاست که ماهی ها براي حول حالناي محالِ تو می میرند ، و تو هنوز هم به فکرِ اَحسن الحالِ خود، دنیاي مرا سیاه می کنی... اما امسال تکرارِ هنوزهایم.... هنوزهایت...محو میشود! امسال همۀ ماهی ها آرزو کردند که تو، به آرزویت برسی... شاید با مرگِ من مجال زندگی یابند... شاید...شاید...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 12:55
+3
مهسا
مهسا
آرزویم برایتان این است : در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن ، آرام قدم بردارید برای زندگی کردن .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 02:18
+2
فاطمه تقوای سلیمی
فاطمه تقوای سلیمی
همیشه از جمله های عاشقانه لذت میبریم! همیشه به دنبال عشق هستیم تا بتونیم زندگی کنیم! ولی باید بدونیم عشقی خوبه که با داشتنش باعث میشه پیشرفت کنیم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 01:59
+6
مهسا
مهسا
به یک‌باره پوچ می‌شود؛ انگار که زندگی ِ من مجرای ناپیدای بزرگی دارد که می‌بلعد هرچه باور دارم..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 00:45
+2
sasan pool
sasan pool
سلام گرم من به شما دوستان.خوب هستین؟من که حسابی خسته شدم از صبح همش درگیر بودم.چه خبرا؟خوشین؟{-49-}{-35-}{-23-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 00:17
+2
zahra
zahra
چرخه زندگی مرد ها… در بچگی، مامان ذلیل… جوونی، دوست دختر ذلیل…میان سالی، زن ذلیل….پیری، فرزند ذلیل… بعد از مرگ، ذلیل مرده
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 00:14
+7
ronak
ronak
اگر روزی کسی از من بپرسد که دیگر قصدت از این زندگی چیست ؟؟؟؟ به او میگویم که چون میترسم از مرگ مرا راهی به جز زندگی نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 12:34
+8
پاراگلایدر
پاراگلایدر
حس می کنم شبکه های اجتماعی دارد یک تعریف جدید از زندگی ارائه می دهد. زندگی اجتماعی به صورت گزینشی و نمایشی. دوستی ها را تعریف می کند ولی پایدار تر نه. آدمهایی که در یک شبکه اجتماعی با هم دوستند لزوما همدیگر را دوست ندارند. گاهی حتی با خواندن از یکدیگر از هم دلخور و یا متوقع تر می شوند شبکه های اجتماعی مثل رمانهای پرفروش عامه پسندند؛ برای شروع خواندن خوبند ولی تو را سطحی و ظاهر بین و حسود می کنند. رابطه های انسانی را جوری تعریف می کنند که بی عمق و پرتعداد می شود.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:33
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ