یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

رفتم رستوران دیدم همه با دوست دختراشونن !!!

و من تنها.. :(

گوشیمو در آوردم زنگ زدم و با صدای بلند گفتم :

بیا ببین خواهرت با دوست پسرشه!!

یعنی همه دخترا فرار کردن هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا :D

دلم اینقدی خنكید :)

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺳﻔﯿﺪ ﺑﭙﻮﺷﻢ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
تا ﺑﯿﺎﯾﻦ ﻣﻄﺒﻢ ....

ﭼﻪ ﺍﻣﭙﻮﻝ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﺰﻧﻢ بهتون!!!

ﭼﯿﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ میخوام بمیرم؟
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:40
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انواع جواب دادن اس ام اس بعضیاااا
--------------------
1 . یه عده هستن زیر یه دقیقه جواب میدن تپل درست حسابی...!!
آدم حس میکنه رو در رو باش وایساده قشنگ باش داره حرف میزنه...!!!
--------------------
2 . یه عده دیر جواب میدن اما کامل و خوب...!!
آدم حس تبادل نامه بش دست میده...!!
--------------------
3 . یه عده هرچی براشون میفرستی یکی دو کلمه جواب میدن...مخصوصا اوکی...!!
حس حرف زدن با کر و لال به آدم دست میده...!!
--------------------
4 . یه عده دیگه که کلا اصن جواب نمیدن هر چی بگی...!!
حس نشستن سر قبر مرده و فاتحه خوندن به آدم دست میده

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو همانی
" تــــــــــو " !!

همــانــی کـــه همــیـشـہ

" בوســتـش בارم "

همــانـی کـه تــا غــصـّـه ام می گیــرב

ســر و کلّـــه اش پــیــدا می شوב

و تــا مــرا نـخنـבانـב בســﭞ بـرבار نمی شوב

هـمـانی کــــــــه همــیــشـه پـــُـر اسـﭞ از

شـور و شـاבی و زنـבگی . . .

" تــــــ♥ــــو "

همیشه هــمــانی
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:22
+3
AmirAli
AmirAli
همین الان دوس داشتی کی پیشت بود؟؟؟؟؟؟

14 دیدگاه  •   •   •  1392/10/20 - 19:42
+3
مرضیه
مرضیه

همه حرف دلم با تو همین است که دوست... چه کنم؟... حرف دلم را بزنم یا نزنم؟... گفته بودم که به دریا نزنم دل اما کــــو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم؟...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/20 - 14:20
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 21:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 21:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 21:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺷــﮏ ﻧﮑــــﻦ


!…   ﺁﯾﻨــــבﻩ ﺍے”ﺧﻮﺍﻫـــﻢ ﺳﺎﺧﺖ ﮐﻪ, ”ﮔﺬﺷﺘــــﻪ ﺍﻡ”ﺟﻠﻮﯾــــﺶ ﺯﺍﻧــﻮ ﺑﺰﻧــــב !   ـــﺮﺍﺭ ﻧﯿـــﺴــــﺖ ﻣــــﻦ ﻫــــﻢ בﻝِ ﮐﺲ ﺩﯾـــﮕﺮے ﺭﺍ ﺑﺴــــﻮﺯﺍﻧﻢ!…  ﺑﺮﻋـــــﮑــــﺲ ﮐﺴـــــے ﺭﺍ ﮐﻪ ﻭﺍﺭב ﺯﻧﺪﮔﯿــــﻢ ﻣﯿﺸــــﻮב,  ﺁﻧـــﻘـــבﺭ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﻣــے ﮐﻨــــﻢ ﮐـــــﻪ,ﺑﻪ ﻫـــﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺟــﺎے”ﺍﻭ”ﻧﯿـﺴﺘـﯽ ﺑﻪ ﺧﻮבﺕ“ﻟﻌﻨـــﺖ”ﺑﻔـــﺮ ﺳﺘــے
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 21:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ