یافتن پست: #زن

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

خـُــבا هم مثــل همیـــشهـ لبــــخنـב مے زنـב از ایــטּ ڪـہ ×تـ ـــو × آرزوے همیشگے مـــטּ بوבے!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 20:13
+5
زندگی به من آموخت ؛ بعضی ها رو باید قد

لیاقتشون تحویل گرفت ؛ نه بیشتر و نه کمتر …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 20:05
+3
به بعضیا باید گفت دم از مردونگى نزن …


سنگینه ، سُرفت مى گیره !


.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 19:55
+2
محمدحسین بیت حردان
محمدحسین بیت حردان
چرا زندگی برای ما ادمهابسیار سخته است ، چرا بعضی ساعات خسته کننده است ،دوست داریم هر چه سریعتر دنیا به پایان برسد.{-40-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 13:03
+3
بهناز جوجو
بهناز جوجو

بیرون کردن آدم های منفی از زندگیم ب این معنی نیس ک از آن ها متنفرم بلکه برای خودم احترام قائلم...

دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 12:28
+3
بهناز جوجو
بهناز جوجو

گر کارت سوخت نداری سفر عشق مرو! بنزینت تموم میشه باید آزاد بزنی! :D

دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 11:56
+3
AmirAli
AmirAli
قبلنا پسره 15سال ميرفت زندان دختره پاش ميموند!الان نميشه بري سر كوچه ماست بخري!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 11:16
+7
AmirAli
AmirAli
آهسته گفت:/خدانگهدارت/در رابست ورفت...آدمها چه راحت مسوليت خودشان را به گردن/خدا/ مي اندازند.
آخرین ویرایش توسط AmirAliA1 در [1392/07/19 - 09:06]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 09:04
+6
یکی از اشتباهات زندگی ، آدم حساب کردن اونایی که آدم نبودن

، هنوز هم نشدن ، بعدا هم نمیشن …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:28
+5
یه وقتایی یه کسایی رو تو زندگیمون راه میدیم


که مامان باباهاشون تو خونه به زور راشون میدادن !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:27
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ