یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
خدای من ...
باز هم "فروید" باید تحلیلم کند...
و من
در خنده های تو تحلیل می شوم
تارم را...
گیتارم را....
بر می دارم
زخم/ه می زنم...
خون می گریم
و تو می خندی...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دوستم میگم: "بیا منطقی حرف بزنیم.‏"
میگه: "باشه؛ ولی هر چی من گفتم‏!‏‏!‏‏!‏‏"‏
این دوسته من دارم آخه؟بزنم لهش کنم
نظرت؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معمولا اون دسته از آدمایی که هندونه زیر بغلت میزارن همونایی هستن که پوست موزَم زیر پات میندازن ......
کثافطااااااااا !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش
خانومه اومده میگه می خواى فاتحه بخونى؟
میگم پ ن پ کلید نیاوردم موندم پشتِ در
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره تو فیسبوکش نوشته :مرد موجودیست تنوع طلب که با داشتن زنی زیبا به میمون هم چشمک میزند!!!!
پسره زیرش کامنتش یه چشمک گذاشته بود و نوشته بود فعلا داشته باش تا بعد...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:23
+4
اموزش سریع تفاهم در زندگی  مشترک(تجربه شده)

 


برای خانوم ها:


 


هیچ وقت با هیچ مردی بحث نکنید....


 


بلافاصله گریه کنید.....



برای اقایون:


 


هیچ وقت با هیچ خانومی بحث نکنید.......


 


بلافاصله ببوسیدشون




و این سر اغاز یه .....

دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:13
+4
دقت کردین وقتی عشقتون از شدت

 


عصبانیت بهتون میگه دیگه




با من حرف نزن یعنی چی؟




یعنی این که یه حرفی بزن تا از دلم در بیاد




وقتی کسی بهت میگه بیا تموم کنیم همیشه


 


به فکر این نباشید که پای کسی درمیونه شاید


 


میخواد توجه شما رو به خودش جلب کنه



و حضور خودش و مطرح کنه



دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:00
+4
خدایا  می خوام باهات حرف بزنم


  حواست هست به من؟؟؟؟


گفته بودی از رگ گردن به من نزدیکتری


درسته؟


ولی هق هق گریه های من از همون


گلویی میاد که تو گفتی از رگش


به  من نزدیک تری !!!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 18:56
+4
یادمان باشد : وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم !

در برابرش مسئولیم …

در برابر اشکهایش ؛

شکستن غرورش ،

لحظه های شکستنش در تنهایی و لحظه های بی قراری اش ….

واگر یادمان برود !

در جایی دیگر سرنوشت یادمان خواهد آورد ،

واین بار ما خود فراموش خواهیم شد...

و این قانون زندگیست!!!


آخرین ویرایش توسط marjan در [1392/07/16 - 18:36]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 18:35
+4
محمد
محمد
زنـــدگــی نــقـــطــه ســـرخــــط ....
تـــو نــوشـــتــه بــودی ،
دیــــدار . . . بــــه قــــیـــامــــتــــــ ..........
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 18:35 توسط Mobile
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ