یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺷﺒﺎ ﻣﻮﻗﻊ ﺷﺐ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﮔﻔﺘﻦ ﻣﯿﮕﻦ : ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩﻣﯽ ...! ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺪ ﺩﻫﻦ ﻧﯿﺴﺘﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﻓﺤﺶ ﺍﺯﺕ ﻣﯿﺸﻨﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ : ﺑﯽ ﺍﺩﺏ ...! ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﻭ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺑﻐﻠﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﮕﻦ : ﺑﺎﻫﻢ ﺣﻠﺶ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ...! ﺍﯾﻨﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯿﻦ ... آﺭﻩ ﺧﯿﻠﯽ ...! ﺍﮔﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ اﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﯾﻦ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﻧﺪﯾﻦ ... !!! ﺍﮔﻪ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻫﻢ ﻣﻨﻮ Add ﮐﻦ ... دیگــه خیلی نشد بگو من Add کنم ... ﭼﺎﺭﻩ ﭼﯿﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نـمی دانــــــم چه کســـــی ! دســت اتفــاق هـای خــــــوب زندگــــی ام را گرفــت که دیگـــــــر نـمی افتنـــد.....!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قابل توجه آقایان :

وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه

در واقع نمیخواد نظرتوون رو بدونه

فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﺑﺨﺮ ﻭﺍﺳﻢ

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﯾﻬﻮ ﺁﻧﺘﻦ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺭﻓﺖ

ﻣﻦ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ… ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻔﺖ:

ﻫﯽ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ ﻧﮑﻦ ﺍﺻﻼ ﺻﺪﺍﺕ ﻧﻤﯿﺎﺩ !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدما رو زیاد تنها نذارین

تو تنهاییشون یه دنیایی برا خودشون میسازن

که دیگه شما توش نیستین !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:07
+4
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani
زندگي با همه وسعت خويش

 محفل ساكت غم خوردن نيست


 حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نيست


 اضطراب وهوس ديدن و ناديدن نيست


 زندگي جنبش جاري شدن است


 زندگي کوشش و راهي شدن است از تماشاگه آغازحيات تا به جايي كه خدا مي داند.


 زندگي چون گل سرخي است پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطيف،


يادمان باشد اگر گل چيديم،


عطر و برگ و گل و خار همه همسايه ديوار به ديوار هم اند

دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 15:13
+6
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani

مرگ داشت با زندگ ی دردو دل میکرد، بهش گفت تو چرا واسه همه دوست داشتنی ای و همه دوستت


دارن با تو باشن ول ی من واسه هیشک ی ا رزش ندارم ؟؟ ! زندگی بهش گفت چون تو یه حقیقتی و من یه


دروغ !!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 14:56
+6
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani
تو که زنگار بر آیینه داری
کجا عشق خدا در سینه داری
اگر عشق خدا در سینه توست
چرا زنگار در آیینه ی توست
بیا ای قطره اهل دل شو
ز خود بگذر به دریا متصل شو
به دریا می روی خواهی نخواهی
بزن دل را به دریای الهی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 14:51
+1
براي عشق تمنا كن ولي خار نشو.

براي عشق قبول كن ولي غرورتت را از دست نده .



براي عشق گريه كن ولي به كسي نگو.



براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه.



براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن .



براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير .



براي عشق وصال كن ولي فرار نكن .



براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن .


براي عشق بمير ولي كسي رو نكش .



براي عشق خودت باش ولي خوب باش


دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 09:52
+9
sara
sara
رسم زندگی این است
یک روز کسی را دوست داری
و روز بعد تنهائی
به همین سادگی او رفته است
و همه چیز تمام شده است
مثل یک میهمانی که به آخر می رسد
و تو به حال خود رها می شوی
چرا غمگینی؟
این رسم زندگیست و نمی توانی آن را تغییر دهی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 08:47
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ