یافتن پست: #زن

*elnaz* *
*elnaz* *
زندگی، من می روم آخر تو بمان با مترسک های دست خویش برقصان هر وقت ببر هر جا و بزن برسنگ وجدانت آرام تنها "آدمند" آنها...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 23:45
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 23:35
+1
saman
saman
گاهی حرف هاوزن ندارند ریتم ندارند آهنگ ندارنداماخوب گوش کن درد دارن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 23:31
+2
xroyal54
xroyal54
بعضی مواقع یه کسای میان تو زندگیت جای پاشون رو میزارن تو خاطراتت و میرن. مدت ها میگزره که فراموش شن!! درست وقتی که همه چی خوب شده؛ یه عکس، یه آهنگ یا یه اسم همه ی خاطراتو میاره جلو چشمت. اون وقته که تو میمونی و دریایی از بغض که راه نفستو بسته...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 23:16
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
جریان چیه؟


چرا پسر خلافا جذاب ترن؟!
چرا آدمای الکلی و سیگاری باحال ترن؟!
چرا با اونایی که دیگران رو مسخره می کنن بیشتر به آدم خوش میگذره؟!
چرا اونایی که خیانت می کنن، تهمت میزنن، غیبت می کنن، دروغ میگن موفق ترن؟!
چرا همیشه بدا بهترن؟!
انگــــار برای خوب بودن باید بد بود :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 22:30
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 21:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻋﺪﺩ5ﻫﻤﻪ ﺍﻋﺪﺍﺩ ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﺑﻪ ﺟﺰ ﻋﺪﺩ8
9 ... 7 6 5 4 3 2 1 0
ﺁﺧﻪ ﺍﺻﻼً ﺧﻮﺷﺶ ﻧﻤﯿﻮﻣﺪﻩ ﺍﺯﺵ
ﻭﺳﻂ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﻋﺪﺩ8ﺩﺍﺭﻩ ﻗﺮ ﻣﯿﺪﻩ ﻭ
ﻣﯿﺮﻗﺼﻪ
ﺟﻠﻮ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻮﻧﻪ ﺑﯿﺦ ﮔﻮﺷﺶ
ﻣﯿﮕﻪ ﺣﯿﻮﻭﻥ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﯽ ﻣﯿﮑﻨﯽ...ﻣﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ
ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﮑﺮﺩﻡ
ﻋﺪﺩ8ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺯﯾﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ
ﻣﻦ ﻋﺪﺩ0ﻫﺴﺘﻢ...
ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﺑﺴﺘﻢ ﮐﻤﺮﻡ ﻭﺍﺳﺘﻮﻥ"ﺣﺒﯿﺒﯽ ﺍﻟﻨﻮﺭ
ﺍﻟﻌﯿﻨﯽ"ﺑﺮﻗﺼﻢ|: !!!
:)))))))
بی مزم خودتی :
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حرف های دلت را نمیزنم اما سکوتت را ترجمه کردم به دلم نشست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
▬▬▬▬▬▬▬▬
راه که می افتم

قیامت از کف پاهایم بیرون می زند
زنی در گرد و غبارجا میماند

سایه اش را بر میدارم

می پیچم دور گردنم

اینجا در داغ ترین روز ها هم

نه تگرگ اجازه می دهد

به آسمان برگردی

نه زمهریر تعارف میکند ته نشین شوی▬▬▬▬▬▬▬▬
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:37
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ